Target On Our Backs || Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Target On Our Backs
Seri Sıralaması: #3
Yazarı: J. M. Darhower

*****

The best way to keep your word is never to give it.

Not long ago, in a chapel in Vegas, I swore to love Karissa for the rest of my days. But nobody's promised an infinite number of tomorrows. Nobody's promised forever. Sometimes, all we have left is today.

Carpe Diem
Seize the day.

It should've been over, we should've been happy, but people are making it hard for me to live in peace. I've got so much blood on my hands they'll never be clean, and somebody out there seems to want me to pay for it. Happily Ever After always comes at a cost, one any real man would be willing to pay. But that doesn't mean I'm just going to roll over and accept these consequences.

Because when it comes to the woman I love? The life I've fought for?

Nobody is safe.
 



Ben geldiiimmm :P Buraya yorum yazmayı özlemişim resmen :D . Ignao Vitale'in muhteşem geri dönüşü #TargetOnOurBacks benim de geri dönüşüm olsun dedim :D Tabii ki ilk kitap kadar muhteşem değildi ama kitabı kesinlikle sevdim.  Çok fazla olaylardan bahsedip spoiler vermek istemiyorum. O yüzden sadece karakterler üzerine konuşacağım. 


Serinin en iyi özelliği üç kitabın da birbirinden farklı olmaları. Yani biz her kitapta özellikle Naz'ın karakterini farklı bir yönüyle okuyoruz. Bu kitapta Karissa'yla huzurlu bir hayat için umutsuzca çırpınan, bunun için gerçekten çabalayan bir Vitale vardı. Karissa da aynı şekilde çabaladı kitap boyunca. Sevdiği adamın geçtiği zorlu dönemi kabullendi ve elinden geldiğince onun yanında oldu. 

Vitale'in bu kitapta en sevdiğim özelliği yalanlara sığınmamasıydı. Bu tarz final kitaplarında genelde karanlık erkek karakter sona doğru çırpındıkça batar, yalandan yalana atlar ama Vitale hep dürüst davrandı Karissa'ya karşı. Eğer gerçekten söyleyemeyeceği bir şeyse bunu ona belli etti ve Karissa da o anlatana kadar sorgulamadı. 


İlk kitaptan son kitaba ilişkilerinin ciddi anlamda bir değişimden geçtiğini gördüm. İyi bir değişimdi ve bence kesinlikle olması gerektiği gibiydi. Karissa Naz'a evet derken nasıl bir dünyanın içine girdiğini, kiminle bir hayat paylaşacağını biliyordu sonuçta ve buna rağmen başına buyruk, umursamaz ve anlayışsız olsaydı, sürekli Naz'a kaprisleriyle zorluk çıkarsaydı aynı tadı alamazdım sanırım. 

Benim için tatmin edici bir final oldu bu. Final sahnesi o kadar tatmin edici olmasa da... Ama ben zaten hiçbir zaman kitaplarım finallerini beğenmiyorum 😂 Sanırım hiç bitmesinler istediğim için :P

Eğer ben İngilizce okuma becerilerime güveniyorum diyorsanız bence çevrilmesini beklemeden kitabı okumalısınız. Zaten dili çok da zor değildi bence. Bir şans vermenizi şiddetle tavsiye ediyorum :D






Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.