Okuma Etkinliği | Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır | Kitap Yorumu




Kitabın Adı: Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır
Orijinal Adı: Shine Not Burn
Yazarı: Elle Casey
Yayınevi: Nemesis Yayınları
Sayfa Sayısı: 424
*****
Arka Kapak
Bir erkeği gördüğünüz an kendinizi ona ait hissetmek yerine, onun size ait olduğunu hissederseniz, ne olur?

Andie, hukuk fakültesinin parti kızından başarılı bir avukata dönüşmüştür. Üniversite yıllarında yaptığı tüm o çılgınlıkları bir kenara bırakıp işine konsantre olmuş ve neredeyse şirkete ortak olabilecek kadar ön plana çıkmıştır. Eskinin aşırı sosyal günleri uzakta kalmıştır. Artık düzgün bir ilişkisi olan ve yoğun çalışan bir kadındır. Ta ki, sevgilisi onu hiç beklemediği bir şekilde terk edene kadar...

Yaşadığı kötü ayrılığın ardından sosyalleşmek için gitmek zorunda kalacağı ilk yer, en yakın arkadaşının bekârlığa veda partisidir. Ancak parti Las Vegas'ta yapılacaktır. Üniversite günlerindeki eğlence dolu haline selam göndermek isteyen Andie, partide çılgınca eğlenmeye ve üzüntülerini unutmaya kararlıdır. Bu eğlence fikrinin içine, Vegas'ın çılgın gecelerinden birinde tanıştığı Mack'le bir gece geçirmek de dahildir. En azından Andie, bunun bir geceyle sınırlı kalacağını düşünmektedir. Ancak Vegas sürprizlerle dolu bir şehirdir ve hem Andie hem de Mack için, fazlasıyla şaşırtıcı bir sürpriz hazırlamıştır.

Ayy ben bloguma yorum yazmayı özlüyorum resmen yaa :( O kadar çaresiz durumdayım ki istediğim hiçbir şeyi yapamıyorum. İyi ki böyle etkinlikler çıkıyor da ben de kitap okuyup yorum girebiliyorum *kalpligözlüsmiley*

Bu yorumumda Nemesis Yayınları'nın yenisi, Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır'dan bahsedeceğim.
Şimdi öncelikle isimden başlamak istiyorum. İsim kitaba çok uymuş; lakin orijinal isimle alakası yok :D Ya bu benim şahsi görüşüm ama bence orijinal isim çevrilerek konulmalı kitap isimleri; çünkü Shine Not Burn ismi kitaba daha da çok uyuyor. Spoiler olmasın diye söyleyemiyorum ama bence öyle kalmalıydı.

Neyse ki söyleyecek başka olumsuz düşüncem yok :P Gelelim kitabın ne kadar tatlış olduğuna. Ya ben aslında itiraf ediyorum ki New Adult ya da böyle beyaz dizi tadında kitaplar okumaktan çok sıkıldım. Böyle gözüm hep gerilim, fantastik, distopya hep öyle kitaplarda ama bu kitabı çok sevdim ya :D Böyle her şey dozundaydı kitapta. Olaylar abartılmamıştı. Boğulmadım okurken. 

Mesela Vegas sahnesi uzar diye korkuyordum ama uzamadı. Tam olması gereken yerde, yani en heyecanlı yerde -_- bitti. Sonra ise bambaşka bir sahneye girdi kitap. İşte o kısım kesinlikle olayların heyecanlanmaya başladığı kısımdı. Sonrası ise büyük patlama...

Kovboyları sevdiğimi daha önce fark etmemiştim. Meğerse onlara bayılıyormuşum. Mack karakterini çok ama çok sevdim. Kararlı, kendinden emin ve adam gibi bir adamdı kendisi. 'Seviyorum uleyn' diye haykırmaktan asla çekinmedi. Tabii tam olarak böyle dememiş olabilir :P 

Andie karakteri bence tam bir psikolojik vaka. Hastalıklı takıntılar hiçbir karakterde bu kadar doğru durmamıştı sanırım. Bazı karakterlerde bu tarz şeyler çok sırıtsa da Andie'nin tuhaf listesi kesinlikle tam onun yapacağı tarzda bir şeydi. Çocukluk tramvasından, gelmiş geçmiş en tuhaf ölmeden önce yapılacaklar listesine.... Kesinlikle çok akıllıca düşünülmüş bir şeydi.

Luke ve Bradley'le ilgili olayların biraz daha anlatılması hoş olabilirdi ama öyle olmayışı kitabı kötü etkilememişti. Yazar tercihi deyip geçebildim.

Boş bir zamanınızda okuyacak eğlenceli bir şeyler arıyorsanız bu kitap tam size göre :D Bence bir şans verebilirsiniz :D




Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.