Yolum Aşka Düştü Kitap Yorumu




Kitabın Adı: Yolum Aşka Düştü
Yazarı: Meral Kır
Seri Adı: Sancaktarlar Serisi
Seri Sıralaması: #3
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Sayfa Sayısı: 496
*****
Arka Kapak

"Bir daha dünyaya gelirse âşık olacağı adamı insan ırkından seçmeye karar veren, şaşkın akademisyen Sena Tekin ve önce Sena'yı öpüp sonra, "Pardon, ben senin ağabeyin sayılırım," diyen Ahmet Sancaktar'dan soluksuz okuyacağınız bir roman… Aşk, zor oyunları severdi ama bu bir oyun değildi; bu, tutkuya yenik düşenler ile yolu aşka düşenlerin savaşıydı.

Severek yaptığı bir işe, harika bir nişanlıya ve güzel dostlara sahip olan Sena'nın tüm hayatı televizyonda izlediği bir haberle alt üst olur. Özenle kurduğu dünyası yavaş yavaş yıkılırken, hayatını geri alacağına dair tüm umutlarını kaybetmenin eşiğine gelir. Ancak Sena'yı asıl korkutansa, yıllardır âşık olduğu Ahmet Sancaktar'ın onu korumak için her şeyi göze almasıdır. Çünkü artık genç kızın hem hayatı hem de kalbi tehlikededir… 

Ünlü ve zengin Sancaktar Ailesi'nin hırçın, asabi ve ukala olarak tanınan üyesi Ahmet Sancaktar'ın sevdikleri için yapamayacağı şey yoktur. Ancak girdiği amansız kovalamacanın içinde Sena'yı korumak için yaptıkları kendisini bile şaşırtırken, Ahmet'i asıl korkutan şey ise ayağına dolanan aşktır. Karanlıktaki düşmanla savaşmak mı, yoksa aşka karşı gelmek mi daha zordu? Yaşayıp görmekten başka şansı yoktu… 



Yepyeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım :D Meral Kır'ın üçüncü kitabı Yolum Aşka Düştü hakkında konuşacağız sizlerle... Off! Ne ciddi bir giriş oldu bu ya :D

Kitap Sancaktarlar serisinin üçünü kitabı. Yine güzel bir aşk ve yine çözülmeyi bekleyen gizemler var kitapta. 

Bu sefer çiftimiz Ahmet Sancaktar ve Sena. Onun soyadı çok da önemli değil :P Sonuçta seri 'Sancaktarlar Serisi' 

İlk iki kitaptan bildiğimiz üzere, Sena'nın çocukluk aşkı Ahmet. Ve Sena ona ne kadar aşıksa, Ahmet'te o kadar kör. Bir türlü fark etmiyor kızın aşkını. O da sonunda vazgeçiyor ve başka biriyle nişanlanarak hayatına devam etme kararı alıyor. Peki, kader peşini bırakıyor mu? Tabii ki hayır!


Dediğim gibi bu kitapta da çözülmeyi bekleyen bir gizem var; ancak ilk iki kitaptan farklı olarak, bu seferki bir cinayet. İlk iki kitapta, karakterlerimizle kafayı bozan sapıklarımız vardı. Bu kitapta ise işler daha ciddi; çünkü suç her an Sena'nın üzerine kalabilir.

Ahmet bu süreç boyunca Sena'nın yanında kalıyor. Ona destek olmak istiyor kendince. Anahtar kelime: kendince... Bana göre, Ahmet'in yapacağı en büyük yardım Sena'nın hayatından uzak durmasıydı ilk sahnelerde. Gölge etme Sena'ya başka ihsan istemez diyordum hep. Sonraları, Ahmet olmasa Sena'nın başının beladan kurtulmayacağını anladım. Aslında, Ahmet olmasa, Sena'nın sonu çok hazin olabilirdi :D Bu da hadi azcık ucundan heyecanlandırıcı spoiler olsun :P

Ahmet kızcağızın yanında, yanında olmasına; ama bir gıcık, bir ukala ki sormayın. Hayır zaten adama körlüğü yüzünden gıcığım, bir de o 'ben Ahmet Sancaktar'ım' havaları yok mu... Tamam, çok karizmatik olabilir, kabul ediyorum; fakat şu da bir gerçek ki Sena'nın ciddi morale ihtiyacı var. Ahmet'in ukalalıklarına değil. Sahi, nesine aşık oldun sen bu adamın Sena?


En başta da dediğim gibi Sena nişanlı... Tabii Ahmet'in varlığı aralarından bazı sorunlara yol açıyor. Yahu adam, hani destektin sen bu hikayede? Bir karakteri aynı anda hem bu kadar sevip, hem de ondan bu kadar nef... Nefret demeyelim de ona bu kadar gıcık olduğum daha önce hiç oldu mu emin değilim. Adam bir yandan gözümdeki ayaklı karizma, diğer yandan tam bir baş belası.

İlk iki kitaptaki kız karakterlere nazaran, Sena'yı daha çok sevdim. Biraz pasif bir karakter olsa da ve yer yer fazla gurur yaptığını düşünsem de, sevdim Sena'yı. Zaten bu ara hep kız karakterleri seviyorum :P

Betimlemeler çok güzeldi. Zaten ben Meral Kır'ın yazım tarzını çok beğeniyorum. Polisiye ve gizem türlerini çok fazla benimseyemeyen ben bile sevdim, o derece :D Akıcıydı öncelikle ve KAPAĞINA BA-YIL-DIM! 

Umarım yeni yayınevi Meral Kır'a uğur getirir ve bir sonraki kitabı hemencecik çıkar :D










Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.