Gezgin Kitap Kardeşliği ile Blog Turları #22 'Son Çarem' || Yazarla Söyleşi




Bir turun daha sonuna geldik sevgili Gezginler :D

Zaman ne çabuk geçiyor, değil mi?


Turumuzun son gününde, sizler için yazarımızla bir röportaj gerçekleştirdik. Bakalım kendisine neler sormuşuz :D


Okur Yazar: Öncelikle kitabın hayırlı olsun diyerek başlıyorum. Neler hissediyorsun? Biraz kırmızı halı sorusu gibi oldu :P Son Çarem senin ikinci kitabın. İki kitabının çıktığını bilmek sana nasıl hissettiriyor?


Kübra Nur: Çok teşekkür ediyorum. Güzel hissediyorum. Kitap çıkarmak zorlu bir süreç… Yazmaktan falan bahsetmiyorum, yayınlama aşaması epey sıkıntılı oluyor, hele benim gibi panik bir insansanız; ama bu sefer yayınevim işleri çok kolaylaştırdı ve güzel bir çalışma oldu. Mutluyum.


Okur Yazar:  Kübra Nur kimdir? En klişe ama en çok da merak edilen sorudur bu. Herkes okurken keyif aldıkları satırları yazan kişiyi tanımak ister. Bize kendini tanıtır mısın?


Kübra Nur:  Kübra Nur 20 yaşında bir üniversite öğrencisi. 15-16 yaşından beridir yazıyorum kendi çapımda. Yazdıklarımı yayınlamayı başta hiç istemiyordum ama sonra olaylar kontrolüm dışında gelişti kendimi sözleşmeleri imzalarken buldum. Yay burcuyum. İki kedim var; Karamel ve Müezza. Kitap okumadığım, bir şeyler yazmadığım ya da internette dolaşmadığım zamanlar ya kedilerimle oynarım ya da bir şeyler çizerim.


Okur Yazar:  Son Çarem'i yazmaya nasıl başladın?


Kübra Nur:  Son Çarem benim chick-lit türünde yazdığım ikinci hikâye. İlki Çirkin Ördek Yavrusu –ki o da kitap olacak inşallah. Çirkin Ördek Yavrusu’na arkadaşım Betül Rabia’nın büyük desteğiyle başlamıştım ve bu türü yazmaktan çok keyif aldım. Son Çarem de bayağı sıkıntılı olduğum bir dönemde, eğlenmek, kafa dağıtmak için başladığım bir kitap oldu.


Okur Yazar:  Arın'ı yazarken esinlendiğin biri oldu mu? Varsa açık adresini de isteyebiliriz sanırım :P Biz kendisini çok sevdik de :D


Kübra Nur:  Ne yazık ki olmadı. Keşke olsaydı, değil mi? Sadece huysuz bir karakter yazmak istedim. Biraz ukala ama asla kadınları ezen bir tip değil. Yazarken Arın çıktı ortaya.


Okur Yazar:  Mayıs'la ortak yönleriniz var mı?


Kübra Nur:  Kardeşlerimiz :D Benim erkek kardeşim var ve Nisan’dan beterler. Onun dışında bende de biraz sakarlık var ama yakışıklı CEOların kucağına düşüyor muyum? Hayır -.-


Okur Yazar:  Malum mevsim yaz, o yüzden karakterlerimizin tatile gittiğini var sayıyorum. Peki, sence nereye gittiler? Tatilde ne yapıyorlar? Bu sefer ne için tartışıyorlar?

Kübra Nur:  Tatilde tabii ki önce Trabzon’a gittiler. Yoksa babaanne Ekiz kalkar İstanbul’a falan gelir, bunu istemeyiz. Bu yüzden Mayıs’ın ailesini görmek için Trabzon’daki köylerine gittiler. Arın muhtemelen önüne konulan her şeyi yemek zorunda kaldığı için kilo aldı. Mayıs da onunla dalga geçiyor.

Okur Yazar:  Serinin 2. Kitabı Arın ve Mayıs'ın hikâyesi mi olacak yine, yoksa ayrı bir karakterin kitabı mı? Öyleyse bu karakter kim?

Kübra Nur:  Hayır, Arın ve Mayıs’ı bu kitapta noktaladık. İkinci kitabımız Nisan Ekiz’in hikâyesi olacak. Ablasıyla fazla dalga geçtiği için başına olmadık işler gelecek. Bu kitapta da bir erkekler tuvaleti maceramız ve yakışıklı CEOmuz var.

Okur Yazar:  Mayıs'ın Nisan için çok ilginç işkence planları vardı. Gerçekten örnek bir abla (!) Sen de mi Mayıs gibi bir ablasın?

Kübra Nur:  Benim de bir erkek kardeşim var. Tabii ki erkek kardeşleri denizkızı olmak vaadiyle kandıramıyorsun; ama benim de kendime göre numaralarım var tabii ki…

Okur Yazar:  En çok hangi türde bir kitap yazmak isterdin? Neden?

Kübra Nur:  Fantastik! Fantastik okumayı çok çok seviyorum. Yazmaya da fantastik bir hikâyeyle başladım. Fakat ülkemizde rağbet görmediği için bir türlü cesaret edip başlayamıyorum

Okur Yazar:  Okuyucularına neler söylemek istersin?

Kübra Nur:  Okuyucularımın hepsi Laz böreği kadar tatlılar. Hepsine verdikleri destek için sonsuz teşekkür ediyorum. İnşallah beni yalnız bırakmazlar.


Yazarımıza tekrar çok teşekkür ediyor ve bir sonraki kitabında tekrar görüşmeyi umuyoruz ^-^





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.