Gezgin Kitap Kardeşliği ile Blog Turları #20 'Tanrıçaların Savaşı' | Tanıtım+Çekiliş






Kitabın Adı: Tanrıçaların Savaşı
Orijinal Adı: Antigoddess
Yazarı: Kandare Blake
Çevirmeni: Gülfem Çırak
Seri Sıralaması : #1
Türü: Fantastik/Mitolojik
Sayfa Sayısı: 416
Yayınevi: Martı Yayınları







Arka Kapak:

Bir tanrının öğrenmesi gereken tek ders kaderdir ama ben kadere inanmam.
Çünkü¸ son henüz yazılmadı…


Savaş Tanrıçası Athena teninin altında baykuş tüyleri belirmeye ve ciğerlerini sarmaya başladığında ölüme adım adım yaklaştığını fark eder. Hırsızlar Tanrısı Hermes ise bedenini kemiren bir hastalıkla boğuşmaktadır. Bu sırada diğer tanrı ve tanrıçaların da farklı hastalıklardan mustarip olduğunu öğrenirler. Ancak hepsi de birbirlerini öldürmek pahasına dahi olsa son nefeslerini vermemeye kararlıdırlar.



Athena ile Hermes onları ölüme neyin sürüklediğini bulmak için dünyayı dolaşmaya başlarlar. Yolları sıradan bir insan olan Cassandra'ya çıkar. Belki de bu genç kız sanılanın aksine, sıradan biri değildir.



Peki, tanrıçaların hayatta kalmak için başlattıkları savaşın kilit noktası Cassandra olabilir mi?



Herkese merhaba! Gezgin Kitap Kardeşleri 20. turu devirirken, yine harika bir kitapla karşınızdayız. Son gün tanıtım giren tek blogger benimdir ama İzmir'den yeni döndüm malum :P Akşama da yorum giriyorum bu arada :D

Neyse efenim, hemen çekiliş linkini de paylaşıp sizi rahat bırakıyorum :D



a Rafflecopter giveaway

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.