Çekiliş:3 Kişiye Kitap Hediye!






Yepyeni bir çekilişle karşınızdayım!
Postiga Yayınları sponsorluğunda, 3 kişiye kitap hediye ediyorum bu çekilişte.
Kitaplardan biri benim kitabım. Daha önce hiç kendi kitabıma çekiliş yapmamıştım :P
Diğeri ise çok sevgili arkadaşım Burçin Çelik'in ilk kitabı. İkincisi yolda...
Not: Bu kitap insanda Selim'e saldırma isteği uyandırabilir. Elinizi korkak alıştırmayın. Benim için de vurun ama çok da şey etmeyin tabi. Adamı sevsem mi sevmesem mi henüz karar veremedim de :P
Son kitap ise Burcu Demet'in ikinci kitabı Cambaz. Gülme garantisi veriyorum bu kitapta. Aktan ve Gecem'e çok güleceksiniz :D

Hangi kitabın, kime çıkacağı kesin değildir!
a Rafflecopter giveaway





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.