Yeni Bir Başlangıç-Kitap Yorumu






Kitabın Adı : Yeni Bir Başlangıç
Orijinal Adı: Connected

Yazarın Adı: Kim Karr
Sayfa Sayısı: 384
Yayınevi: Yabancı Yayınları

Ya "Hayatta bir kez" olabilecek bir şey için ikinci bir şansınız varsa? Trajediyle dolu geçmişi Dahlia London'ın ruhunu tamamen parçalamıştı. Mutlu son onun için bir hayalden bile uzaktı. Ama ya yeni bir başlangıç şansı olsaydı?

Wilde Ones'ın solisti River Wilde, Dahlia'nın hayatına yeniden girdiğinde, ilişkilerini ateşleyen güç, geçmişte engel olunan duyguların da etkisiyle fazlasıyla yoğundu. Dahlia, geçmişin izleri ve yeni hayatı arasında bocalarken hissettiği acı yavaş yavaş hafifliyordu ama suçluluk duygusundan kurtulamıyordu. River, onun kurtarıcısı olmak istiyor, onu yeniden hayata döndüren adam olmak için her şeyi yapıyordu. Ama peşlerini hiç bırakmayan bir geçmişle, kendilerine yeni bir gelecek kurabilecekler miydi?

Merhabaaaaaa :D 3 yıldır beklediği filmi izleyip rahatlayan bloggerınız geldi :D
Üzerimde ki yük kalkmışken, bir kitap yorumu yazayım dedim. 
Öncelikle bu güzel kitap için Yabancı Yayınları'na teşekkür ediyor ve hemen yorumuma başlıyorum :)



Dahlia, River Wilde'la daha o ünlü bir rock yıldızı değilken tanışıyor. Hani hep derler ya, sevgilim var diye gözlerim kör mü oldu diye, Dahlia'nın River'la tanışması bu şekilde oluyor. Erkek arkadaş olmadan, en yakın arkadaşı ile çıktığı bir gece tanışıyor onunla. Kaçamak bakışmalar, tehlikeli bir flörtleşmeye dönüşüyor.  Ancak Dahlia çok geç olmadan mekanı terk ediyor ve ikili birbirlerini bir daha görmüyor.

Yıllaaarrrr yıllaaarrrr sonra, Dahlia trajik bir olayın etkisinden yeni yeni kurtulmaya başladığı dönemde, tekrar karşılaşıyor River'la. Bu sefer aralarında hiçbir engel olmadan. Sanki yıllarca ikisi de bu anı beklemiş gibi... Aslında doğru zaman ilk tanıştıkları gün değil, hayatın onları tesadüf eseri tekrar karşı karşıya getirdiği o günmüş gibi...

Ben kitaba ilk başladığımda açıkçası bir aşk üçgeni beklemiştim. Öyle olmadı. Çok daha ilginç olaylar bekliyor sizi bu kitapta.

Kitabın adından da anlayacağımız gibi, yepyeni bir başlangıç yapıyor çiftimiz. Ancak onların haberleri olmayan 'bazı gizemli olaylar' gölge gibi peşlerinden gitmeye devam ediyor.

Ben ilk önce kitabın birlikte olmaları imkansız çiftin, engelleri aşar aşmaz kavga edip ayrıldıkları ve acı çektikten sonra finalde mutlu sona kavuştukları kitaplardan olduğunu sanmıştım. Şimdi neredeyse tüm new adult kitapları böyleyken, bu şekilde düşünmem benim suçum mu?

Ama kitap öyle değildi. Gerçekten de yeni bir başlangıcı anlatıyordu... Zor günler geçiren bir kadının hayatını baştan inşa etmeye çalışmasını ve bunu yaparken çok değer verdiği, harika bir adamdan destek almaktan, onun elini tutmasına izin vermekten çekinmemesini anlatıyordu. Elbette zorluklar yaşadılar. Zaten yaşamasalardı bu sağlıklı bir ilişki olmazdı ama birlikte her şeyle baş edebildiler.

Kitabın sonu...
Allah'ım nasıl bir sondu o! 2. kitabı hemen okumam lazım. Böyle heyecanlı sonlar yazmaktan zevk alan yazarlar var... Allah Allah ya... Ben hiç böyle şeyler yapıyor muyum? (Yapıyorum ama çaktırmayın :P)

Kitabı gerçekten de çok sevdim. Sorun şu ki ben neredeyse okuduğum her kitabı seviyorum :D Sanırım çok vasat olmadığı sürece benim bir kitabı sevmemem imkansız. Sırf yazarken verilen emek için bile seviyorum okuduğum her kitabı, yazarı...

Umarım siz de seversiniz
:* :* :*



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.