En Romantik Müzisyenler Aranıyor!


En romantik müzisyenler aranıyor!
İnternette yayınladığım dönemde okuyanlar bilir, Romantik Oyun içinde bol bol müzik barındıran bir kitap. 
Kitabın içinde ayrıca benim yazdığım oldukça amatör :D şarkı sözleri de yer alıyor.
Düşündüm taşındım ve dedim ki kendi kendime, Elif, neden bu sözlerden eğlenceli bir etkinlik çıkarmıyorsun?
Okuyucularımın arasında müzikle ilgilenen özellikle gitar ve piyano çalan (aynı Steven gibi :P) birileri var mı bilmiyorum. Varsa eğer, bu etkinlik tam sizlere göre.
Olay şu, bir enstrüman çalıp, müzik besteliyorsanız, tek yapmanız gereken bana mesaj atıp şarkı sözlerini istemek. Kitapta yer alan şarkı sözlerinden birini size mesaj atacağım ve siz de, 1 Mart 2015 tarihine kadar bu sözler için yaptığınız besteleri, video olarak bana göndereceksiniz. 
Bu bir yarışma değil.... Kazanan aramıyorum ben. Sadece kitabımın sadece okumayı sevenlere değil, müzik dinlemeyi sevenlere de hitap edecek bir hale gelmesini istiyorum. 
Evet, sevgili romantikler, biricik kelebekcanlar... mesajlarınızı bekliyorum :)

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.