You Were Mine-Kitap Yorumu




Kitabın Adı : You Were Mine
Yazarın Adı: Abbi Glines

Goodreads 

From #1 "New York Times" bestselling author Abbi Glines comes a brand-new Rosemary Beach novel about Tripp Newark and his hidden romantic past with Bethy Lowry.

In the eyes of the wealthy playboys who frequent Kerrington Country Club in Rosemary Beach, Tripp Newark is a hero. Under pressure from his parents to become a lawyer and lead a conservative, upper-class life, Tripp disappeared from town five years ago to travel the world, forfeiting the opportunity to inherit millions. Yet few know what he was really running from...

Bethy Lowry was unraveling long before her boyfriend drowned in a riptide trying to save her after she'd had one too many drinks--again. A trailer park kid working as a cart girl among the wealthy patrons of Kerrington Country Club, Bethy has always been impressionable. But five years ago, before she earned her reputation as a hard-drinking, easy girl, she had spent a single summer with Tripp Newark that changed her life forever...




Rosemary Beach serisi hiç bitecek mi acaba? Bence bitmese de olur :D Çünkü bu seriyi okumaktan sıkılacakmışım gibi gelmiyor bana. Her kitabı ayrı bir heyecanla bekliyorum :D Özellikle Woods'un kitabında olanlardan sonra Bethy ve Tripp'in kitabı benim için en çok beklediğim kitaplar listesinde 2. sıradaydı. İlk sırada Grant'ın 2. kitabı vardı :D


Efenim yine Rosemary Beach, yine zengin yakışıklı oğlan, yine saf ayağına yatan güzel kız. Tamam, biz ilk kitaptan Bethy'nin hiç de masum olmadığını biliyorduk zaten ama bu onun masum kız rolü kesmesine engel olmadı :D



Açıkçası ben Jace'e olanlara çok üzülmüştüm. Keşke hiç Tripp ortaya çıkmasaydı  ve biz Tripp'le Bethy yerine Jace'le Bethy'nin kitabını okusaydık. Ya da Jace'e olanlar olmasaydı (seriyi okumayanlar için ne olduğunu söylemiyorum. Spoiler!) ve Tripp'in de kendine ait başka bir hikayesi olsaydı. Çok içime oturdu Jace'in olayı çok :(



Bethy'de üzülmedim değil. Ama kızım madem seviyordun çocuğu, madem güveniyordun onun aşkına, ne diye korktun? Ne diye aptal aptal triplere girdin? Yaktın lan çocuğun başını! :D



Bu kadın seriye devam ettikçe, benim yorum yazmam daha zorlaşıyor. Çünkü bir önceki kitabı okumayan biri vardır endişesiyle konudan bir türlü bahsedemiyorum. Spoiler'ın alası olur çünkü :D 



Ama konu Bethy ve Tripp'in hikayesi... :D O kadar. Bunu bilin yeter. Bu bile spoiler. Abovvvvv! (Final haftası çarpması vol 1)



Şimdi efenim kitap benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Sürekli bir ağlaşmalar, sürekli bir ergen tripleri filan, anlamadım yani. Oğlan kıza sabır göstereceğini söylüyor ama her fırsat bulduğunda bir bakıyorum kızı tenhada köşede kıstırmış. Sonra kız resti çekince de akıllanma yok. İlla bir gıcıklık yapacak. Koçum kıza yapacağını yapmışsın zaten. Hayatını tekrar tekrar mahvetmişsin daha ne ayaksın sen? Sinirlendim!



Bir de bana dendi ki ben bu arkadaşı yani Tripp'i Rush'dan çok sevecektim güya. Tabi ki yalan söylediklerini hemen anladım. Sizce birini Rush'dan çok sevmem mümkün mü? Tabi ki hayır! Adam Rush Finlay. Kendinize gelin bir önce. Tripp kimmm Rush kim. Herkes yerini haddini bilsin :D



Ama tabi yine de ben bu umutla başladım kitaba. Ama bunlar iki ağlaştılar (ya da on iki. Cidden ikiden sonra saymayı bıraktım.) kız hemen tav oldu. Tripp buna yapmadığını bırakmamış ama anında indirdi yelkenleri. Ne gurursuz insanlar var ya! Ben olsam mahkeme kararıyla uzaklaştırma emri çıkartırdım valla :D Öyle de manyak bir insanım. Ama bir yazar olarak düşününce.... Öyle daha kötü hayal kırıklığına uğruyorum. Gerçekçi yanım da, hayalperest yanım da müthiş bir hayal kırıklığının etkilerini taşıyor. Orada entrikanın, aşk acısının, acının dibi var ve yazar bunlarla kitabı serinin en harika kitabı yapabilir ama yapmamış. Sanki seriyi yazmaktan sıkılmış gibi olayları aceleye getirmiş. Bethy'i gören de aralarının bozuk olmasının sebebi, Tripp'in ona günaydın mesajı atmamış olması sanır. DEĞİL AMA! BÖYLE KOLAY AFFETMEMELİYDİ AMA!



Kitabın en çok sevdiğim özelliği Rosemary Beach'de geçmesiydi. Onun dışında Abbi beni çok ama çok üzdü. Bir sonra ki kitapta daha iyi bir performans bekliyorum.



Kitapla ilgili diğer yorumlarıma geçecek olursak, ben bu Rosemary Beach oğlanlarının aşırı korumacılığını anlamıyorum. Neymiş, evde yalnız kalması güvenli değilmiş. Pardon ama bu kızlar 5 yaşında değil. Bethy kitabın başında 17 yaşındaydı. Ondan da küçük hiç olmadı. Ben 5.sınıfta evde tek başıma kalıyordum :D Yani normali bu bence :D Kız yakında karta kaçacak, bir tanesi 19'unda çocuk yaptı, diğeri de aynı kafadan, öbürü 20-21 yaşında tek başına yollarda dolanıyordu ama hala evde yalnız kalamazlar. Hasta mısınız? :D 



Ayrıca nedir bu arkadaş ayağı? Her biriniz tek tek denedi. Olmuyor işte. Rush en başta senin kalkıp o iş yaş demen lazım. Arkadaş olalım demenin üzerinden 24 saat geçmeden kızı merdiven altlarında sıkıştıran sen değildin çünkü :D Uyarsanıza birbirinizi :D Ben çözdüm bu Rosemary Beach'i. Gidip o kulüpte iş bulacağım kendime. sonra gelsin zengin, yakışıklı erkekler. Oh! Bir de saf kız gibi davranıp, arkadaş olalım dersem kesin bir aya kalmadan evlenmiş olurum. 

Biraz da acılıyım, yaralıyım, çok kötü şeyler yaşadım diye kendimi acındırırsam tamamdır bu iş :D Gelmeyin bu oyunlara beyler!


Bir Rosemary Beach macerasının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz efenim. Aldığım duyumlara göre bir sonra ki kitap Harlow'un üvey abisi Mase'in kitabı. İki kitap boyunca Mase'i okuyacağız ve kapakları da yayınladı :) Kitapların isimleri When I'm Gone ve When You're Back. Çıkış tarihleri ise 7 Nisan ve 30 Haziran olarak gözüküyor.







Mase'in kitabında görüşmek dileğiyle. Esen kalın :D

Öpüldünüz :*




Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.