Pabucumun Ajanı 2-Kitap Yorumu






Kitabın Adı : Pabucumun Ajanı 2
Yazarı: Asude
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Türü: Romantik Komedi
Sayfa Sayısı: 655

Macera yandığı yerden devam ediyor!
Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!
Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…
Ta ki o güne kadar!
Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.
Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…
Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?

Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!


Macera yandığı yenden devam ediyor ama yanan benim yazarın haberi yok. Kitap bitti Tunağğğğğ diye haykırdım resmen. Mardinli tarafım kitabın bittiğine inanamayarak bastı zılgıtı. Vurdum böğrüme böğrüme. Giresunlu yanım dayanamadı Tuna'nın mükemmelliğine. Kalktım ayağa başladım bilumum Karadeniz yöresine ait oyunları oynamaya. Ankaralı yanım hala köşe bucak Tuna'yı arıyor. Kitap da en son Çayyolu yakınlarında görüldü. Aldım Ankara kartımı, bindim metroya. Şimdi Çayyolu'nu her bir köşesinde Tuna'yı arıyorum.

Tamam, bir fangirl moment yaşadım. Artık normale dönebilirim. Ne kadar normal olabilirsem tabi...





İlk kitap öyle bir yerde bitmişti ki kitabı bitirdiğim Bursa-Ankara şehirler arası hattında 'yangın var!' diye bağırıp otobüsü durdurmak ve otobüsün önüne yatmak istemiştim. O heyecana dayanamayacaktı kalbim. :D Zar zor dayandım valla. Tüyap fuarına Tunu'ma kavuşma umuduyla gittim. Ama çıkmamıştı daha :( Kitabı alana kadar internette bu kitap hakkında konuşmadığım kişi kalmadı. Öyle ki; Facebook da bir okuyucumla okullarda TUNA 101 diye bir ders açılması ve uygulamalı bir eğitim verilmesi konusunda dilekçe yazmaya karar verdik. Ama sonra Deniz hoca kafayı bize takar diye korkup vazgeçtik. Valla buradan Uranüs'e kadar kovalardı bizi :D

Kitabın konusunda kesinlikle ama kesinlikle bahsetmek istemiyorum. Çünkü okuyanların heyecanını biraz bile kaçırmak istemiyorum. Sadece tek kelime söyleyeceğim. MÜ-KEM-MEL-Dİ!

Tuna Üstüner sen nasıl bir aşıksın ya? Deniz beni sık sık sinir etse de sen yine de sevdin onu. Hele o  romantikliği... Tabi sadece Tuna'nın sevmesiyle bitmiyor kitap. Deniz'de çok seviyor. Kadınların idolü Deniz! Her kadın bir gün bir Deniz olacak. Kocalarınıza Sahip Çıkma 111. Bu da başka bir ders. Yine hoca Deniz. Ama bu sefer takmaz kimseye. Malum, ders Tuna Üstüner uygulamalı değil :P

Bir de Yasemin ve Mert'in hikayesi var tabi. Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş ya, Deniz 40 kere söyleye söyleye farkında olmadan yamadı o ikisini :D

Onlarda çok tatlıydı :D *SpoilerCIK* Hele futbol maçı yaptıkları sahne de yarıldım gülmekten.


Kitabın en sevdiğim yönü Ankara'da geçmesi zaten. Bir de EGO kartı görünce bende film koptu tabi :D Tam mı öğrenci mi Yaso? İlk bunu sordum kendi kendime :D Sonra dedim EGO kart kalktı bebişim :D Geçersiz o kırmızı kart. Sen Mert'e direk geçiş izni ver :P Hala aklıma geldikçe gülüyorum. Bir Ankara vatandaşı olarak sevdiğim bir kitabı tanıdık yer ve objelerle okumak çok ama çok ayrı bir tat veriyor bana gerçekten.

*SpoilerCIK bitti*


Ama yetmedi bu kitap bize :( Devam etse yazar olmuyor mu? Bitmesin bu kitap. Tuna'ya öyle bağlanmışım ki sanırım asla evlenemeyeceğim. Deniz yüzünden evde kalacağım. Hacer Teyze'nin kapısını aşındırırım artık :P

Aslında bu kitap hakkında söyleyecek milyonlarca şeyim var.... Ama hem olay örgüsünden bahsetmek istemiyorum hem de spoiler vermek... Ama ne olur gidin alıp okuyun bu kitabı. İlk kitabı almadıysanız onu da alın. Tuna ve Deniz Üstüner kolay kolay gelmiyor bu dünyaya. Üstünerlere sahip çıkalım. Çıkmayanları uyaralım diyor, yorumumu sonlandırıyorum efenim. Esen kalın...

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.