Romantizm Oyunu Kitap Oluyor!!!!


Kitap okumadığım zamanlarda, yazmaktan hoşlandığımı bilmeyen yoktur herhalde. Adımdan belli zaten. OKUR YAZAR :D

Kitap çıkarmak, her yazar gibi, benim de hayalimdi. Uzun süren bir yazma döneminin ardından, yayınevleriyle konuşma dönemi geldi. Ve sonunda uğraşlarım meyvesini verdi.

Romantizm Oyunu benim internette en sevilen hikayelerimdendi. Tabi ben kaldırıp, tekrar yayınlamadan önce... İlk hali kitaptan farklıydı. Daha amatör, daha basitti bana göre. O yüzden her şeye başladım ve Steven'la Tina'nın hikayesi, son halini aldı. Şu an Wattpad'de bir kaç bölümü yayınlanmış durumda. Ama tabi eskisi gibi büyük okuma oranları yok.

Kitap çıktığında bu durumun değişeceğini umuyorum....

Size diğer tüm ayrıntıları sırayla duyuracağım. Ama önce kitabın hangi yayınevinden çıkacağını duyurmam gerek :D

Kitap, Postiga Yayınları farkı ile sizlerle olacak. Tarihi, kapağı hiç bir şeyi belli değil. Siz sormadan söyleyeyim istedim.

Şimdiden çok heyecanlıyım. Bekleyip göreceğim.

Bu yolculuğumda bana destek olan herkese çookkkk teşekkürler :)



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.