Zoraki Gelin #1 'Ismarlama Bebek'-Kitap Yorumu






Kitabın Adı : Ismarlama Bebek
Seri Adı: Zoraki Gelin
Seri Sıralaması: 1

Yazarı: Fatih Murat Arsal
Sayfa Sayısı: 504
Yayınevi: Ephesus Yayınları

Bir masal kahramanı kadar yakışıklıydı belki! Sıcacık bakışlarıyla, tecrübeli yürekler için bile tehlikeliydi. Aşkı hiç tanımayan vahşi bir kıza göre ise, engellenemez iradesiyle tutkulu bir zorbaydı o...

Korunaklı hayatına büyük bir cesaretle dalmıştı. Ondan çılgınca şeyler istiyordu bu uzun adam... Öncelikle kollarından kaçamayacağı gerçek bir evlilik...Ve annesine benzeyen güzel bir bebek...İsyan eden kalbini istemiyordu belki! Ama...Her an göğsünden koparıp alacak kadar da fırsatçıydı.

Zoraki de olsa evlenmeyi kabullendi... Ve ısmarlama bebeği için ona boyun eğdi. Ama delicesine ağrıyan kalbi için...sonuna kadar mücadele etmeye kararlıydı! Tüm korkusuyla aşka karşı dirense de... ne yazık ki bu tatlı despottan nefret etmek, baştan çıkarıcı öpücüklerini sevmemek kadar zordu!

İki inatçı yüreğin heyecan dolu savaşında, sizi aşk ve tutku dolu sayfalara bağımlı kılacak, kaybedenin olmadığı bir FMArsal romanı daha!



Fatih Murat Arsal, benim çok sevdiğim bir yazar. Tüm kitaplarını okudum ve hepsini çok beğendim. Hatta bazı kitaplarını ışık hızıyla okudum :D

Ismarlama Bebek'te severek okuduğum bir Fatih Murat Arsal kitabı.... Ephesus Yayınları'na beni bu kitapla buluşturdukları için teşekkürler :)


Turgut, Vildan'la evlenmek, ondan bir çocuk sahibi olmak istiyor...
Vildan istemiyor.

Vildan, Turgut'u vazgeçirmek için türlü yollara başvuruyor, olmuyor...
Turgut türlü yollara başvuruyor, olmuyor...
Ancak sonunda cebren ve hile ile Vildan'ı yeniyor!


Turgut, Vildan'ı üç yıl önce görmüş, sevmiş. Ama Vildan daha çok gençmiş. Ona yaklaşmadan önce, okulunu bitirmesini istemiş. Ancak babası hastalanınca, onun son dilediğini yerine getirmek için acele bir şekilde Vildan'la evlenmeye niyetlenince, olaylar karışıyor.

Vildan inatçı bir kız. Baskın olmayı seviyor. Turgut ondan daha inatçı ve baskın çıkınca, ve emri vaki ile evlilik fikrini dayatınca, ona karşı savaş başlatıyor.

Turgut, Vildan'ı gerçekten seviyor. Böyle olsun hiç istemezmiş ama evlenip, çocuk sahibi olması gerek. Bunu babası için istiyor. Vildan'ı ise kendisi için.

Ancak Vildan bunu anlamıyor. Turgut öyle çaresizdi ki resmen içim acıdı.




  
 Vildan'ın inadını başta anlıyordum ama sonradan sinirimi bozmaya başladı. Hayır adam piyango gibi. Başına talih kuşu konmuş bu hala inat! Turgut gibi bir adamdan aşkından başka bir şey istemen saçma iken, adam dünyaları önüne seriyor, daha ne?

Bir de istemem yan cebime koy ki, sormayın. Adamın suratına, istemem, içimden, isterim. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Bana lütfen doğru kullanıp kullanmadığıma emin olmadığım için, heyecan yaptıran atasözü ve deyimler kullandırtma!

Bir de adama attığı yalanlar var tabi. Turgut onun gözünün içine bakarken bu onun canını yakmak için elinden geleni yapıyor.

Resmen adama çanak tutuyor!

Şu da bir gerçek ki Turgut'un da çok kabahati var. 2 ileri 1 geri. Tam iyi gidiyor, mahvediyor her şeyi.

Hele kitabın bir yerinde öyle bir şey yapıyor ki... Vildan'a o inatken bulaşmamak lazım. O ne kadar çanak tutsa da susup oturacaksın. Hele Turgut'un yaptığını hiç yapmayacaksın.

İyice gıcık oluyor bizimki. Ama ne özür dinliyor ne pişmanlık. Böyle çirkef kızla evlenip ne yapacaksa artık? Ondan doğacak çocuğa yazık.

Çocuğa da, ağlama uyuyacağım der kızar önce, sonra da niye ağlamıyorsun endişeleniyorum diye...

Baba der çocuk, anne demedi diye kızar, anne der, anneciğimin suyu mu çıktı, der yine kızar.


Kitap boyunca Turgut'a üzülmekten başka bir şey yapamadım. 

Boynu bükük, yaralı Turgut...
Bir damla sevgiye aç Turgut...

O 'belki çocuğumuz beni sever' dedikçe ben burada perişan oldum. Vildan'ın boynunu kırma isteğimi bastırmak gerçekten çok zor oldu.

Vicdansız Vildan!

Ismarlama Bebek'i ilk kez internette okuduğumda da çok sevmiştim. Yine çok sevdim. Yazarın ellerine sağlık :)))





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.