#Mim: Kitap Pastası



Yine ve yeni bir mimden herkese merhaba. Yeni mimler keşfetmeyi ve onları hızla blogumda uygulamaya bayılırım. Tabi başkaları tarafından etiketlenmek de güzel ama sanırım ben yeni şeyler bulmaktan zevk alıyorum.

Uzun zamandır Youtube'da yeni mim konuları arıyorum. Ne kadar book tag videosu varsa izledim ve en sonunda 'Book Cake' yani 'Kitap Pastası' adlı bu mime denk geldim.

Bazı seçeneklerde gerçekten zorlandığım bir mim oldu ama sonuçta ortaya lezzetli bir çalışma çıktı :)

O zaman başlayalım :)






Bu pasta için gereken malzemeler;
-Un
-Margarin
-2 Yumurta
-Şeker
-Krema
-Süsleme
-En üstteki bir adet frambuaz.













Un: Başlangıcı yavaş olup, sonrada heyecanlanan bir kitap.

Belki de bu sadece benim için böyle ama Meleğin Düşüşü'nün başları bana oldukça sıkıcı gelmişti. Hatta neredeyse kitabı elimden bırakıyordum. Ancak sonradan öyle heyecanlı bir hal aldı ki kitap elimden bırakamadım ve kitap bittiğinde ağlıyordum :D

Şimdi ikinci kitaba başlamadan önce bir kez daha okumayı düşünüyorum :)











Margarin: Zengin, güzel, heyecanlı bir başlangıcı olan kitap

Mekanik Prens,Wİll ile başlıyor.
Söyleyeceklerim bu kadar hakim bey.... :D Gerçekten güzel bir giriş bölümü vardı Mekanik Prens'in. Daha o ilk sayfalarda içim cız etti. Bu nedenle pastamın margarini oldu, Mekanik Prens.







2 Yumurta: Kötü olacağını düşündüğünüz ama aslında güzel çıkan kitap.

Petey ve Aleve Dokunmak çok okumaya alışık olduğum türler değildi. Bu nedenle kitapları elime alırken oldukça ön yargılıydım. Ama ikisi de gerçekten çok sevdiğim ve bittiğinde kendime güzel hayat dersleri çıkardığım kitaplar oldu.







Şeker: Şeker, tatlı, sevimli bir kitap.

Bu kategoriye ne yazacağımı uzuuun uzuuun düşündüm. Çok zorlandım diyebiliriz ama sonunda Fangirl'i bu kategoriye uygun gördüm :)












Krema: Bir kitapta aradığınız tüm özelliklere sahip (güldüren, ağlatan, heyecanlandıran, kızdıran....) bir kitap

Travma Sonrası Aşk Çarpması'nda. Çok güldüm, çok ağladım, çok kızdım, çok heyecanlandım... Öyle saçma sapan histerik bir haldeydim okurken. Yazarı kadar kendisi de harika bir kitaptı.






Süsleme: Canınız sıkıldığında baştan okuduğunuz bir seri.

Ne düşündüğünüzü biliyorum ama itiraf etmem gerekir ki canım sıkıldığında bu seriyi hep baştan okusam da, sevişme sahnelerini hep atlıyorum. Çünkü bir yerden sonra bunaltmaya başlıyor. Anladık sevişiyorsunuz, olay neydi? demeye başlıyorsunuz.


Bu seride sürekli okuduğum üç sahne;
1. Asansör sahnesi (o kadar fenalığım olsun :D)
2. Christian'ın Anastasia'ya evlenme teklifi ettiği sahne
3. Anastasia'nın Christian'a hamile olduğunu söylediği sahne.

Her kitaptan bir sahne işte :D Can sıkıntısına birebir. Hele o son sahnede masaya yumruğunu bir vuruşu var... :D Devam edelim pastaya :D






Ve son olarak en üstteki frambuaz. Yani pastanın en güzel kısmı: Bu yıl okuduğunuz en güzel kitap.


Kesinlikle ama kesinlikle bu yıl okuduğum en güzel kitap bu kitaptı. Her gittiğim yerde, her gördüğüm insana önerdiğim yegane kitap bu kitap. Allah yazarından razı olsun :D Ayrıca umarım bir gün tanışma fırsatı elde ederiz. Oteline mutlaka uğrayacağım :D








Evet, tüm malzemeler karıştığına göre artık 180 derecede ısıtılmış fırınımıza atabilir ve sonra afiyetle okuyabilir... yani yiyebiliriz :D

Ben de son zamanlarda mim videolarını severek takip ettiğim Saklama Kabı'nı ve çok sevgili Gezgin güzellerim Mavi,  Ejderha Camı ve Bir Kitap Delisi'ni etiketliyorum :)

Kolay gelsin :)

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.