2.Okur Yazar Hikaye Yarışması: Sonuçlar



Yarışma sonuçları belli oldu :) 

Hepinizin çok heyecanlı olduğunu biliyorum. Ben de öyleyim :)

Açıkçası seçim yaparken çok zorlandım. Ama sonunda bir karara vardım. Hikayeleri bir çok açıdan değerlendirdim ve kimseye haksızlık olmaması için uğraştım.

Yarışmaya, romantik kurgu kategorisinde dört adet hikaye katıldı. Yaş 35, En Tatlı Puding, Kaybolan Gece ve İstanbul Kadın Olsun Seven Erkek.

Hikayelerin hepsi çoookkkk güzel kurgulanmıştı. Bu açıdan hepsi geçti, hepsi birinciydi benim gözümde. Ancak ben başka değerlendirmelerde yaptım.... Neler olduğunu açıklamak istemiyorum. Çünkü bunlar her yazarın kendinde arayıp bulması gereken ve benim bir okuyucu olarak değerlendirdiğim şeyler. Yazar olarak bazılarında benim de eksikliklerim var.

Fantastik kategorisinde iki hikaye katıldı ve bu olayın daha da zorlaşmasına sebep oldu. Çünkü ikisi de iyiydi. Ancak bir kazanan seçmem gerekiyordu ve ben de seçtim. 

Evet hazırsanız açıklıyorum. Romantizm alanında kazanan kişi.....


Kaybolan Gece hikayesi ile Melike İman oldu. Açıkçası Melike arkadaşım olduğu için onu seçip seçmemek konusunda baya bir kararsız kaldım. Kimsenin onu kayırdığımı düşünmesini istemedim. Ancak öyle bir durum söz konusu değil. Ben onun hikayesini adil bir şekilde değerlendirmeye karar verdikten sonra, hangisi olduğunu söylemeyeceğim bir hikaye ile bu hikaye arasında uzun uzun düşündüm. Gece rüyama bile girdiler :D Ancak sonunda bu hikayeyi seçme kararı aldım. Diğer hikaye kötü olduğu ya da bu daha iyi olduğu için değil.

Bir neden istiyorsunuz biliyorum ama ben daha önce de söylediğim gibi bu nedenleri açıklamaktan yana değilim...

Sıra geldi fantastik hikaye kategorisine.... Ve kazanan.....


Tanışmadığım Eski Sevgilime adlı hikayesi ile Ulviye Türkçü oldu.

Ulviye hikayeni çok sevdim. Ve lütfen ama lütfen bu hikayeyi genişlet. Karakterleri uzun uzun anlat bana :D Kitap olsa okuyacağım bir kurguydu ve bu kadar kısa kesilmesi eğer benim suçumsa, sırf yarışma için tadı damağımda kaldıysa affet beni :D 

Ama lütfen genişlet :D Ben okurum şahsen :D


Tüm yarışmacılara katılımları için tebrik ediyorum.

Arkadaşlar ben sadece bir blogger ve amatör bir yazarım. Bu yarışmanın sonucu, sizin yazarlık yeteneklerinizle ilgili hiç bir şeyi ifade etmez. Hepiniz çok iyiydiniz ama birer kazanan seçmek zorundaydım.

Yazmaya devam edin :) Hepinizi çok seviyorum :)

Not: Hikayeleri çalınma riskine karşı 1 hafta sonra sayfadan kaldıracağım!!!



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.