#Mim: Would You Rather? / Hangisini Seçerdiniz?

Bir Mim'le daha karşınızdayım :) Mim cevaplamayı en az kitap yorumu yazmak kadar çok seviyorum :D Oldukça eğlenceli oluyor. Bu nedenle sevgili Bir Kitap Delisi'ne beni etiketlediği için kocaman teşekkürler :)

Bu Mimin adı, Would You Rather? Hangisini tercih edersin?

Bu tagi daha önce bazı bloggerların yaptığını görüp çok beğenmiştim.

İyi ki etiketlenmişim :D Hazırsanız başlayalım. Çünkü ben çookkkk hazırım :D








1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?

Seriler. Aslında bu zor bir soru çünkü bana kalsa ikisi de derdim ama birinden birini seçmem gerektiği için seriler diyorum. Tek olunca, bir de kitap güzelse, doyamıyorsunuz kitaba :D

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ? 

Erkek yazarlar da iyi ama onlar klasikleri güzel yazmışlar. Modern çağın en iyi kitapları kadın yazarlardan çıkmış. Daha kimse bir J.K Rowling olamadı. Erkek yazar olup, yine süper olduğunu kanıtladı :D Yani kadın yazarlar

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı ?

Kitapçı... İnternetten sipariş veriyor olabilirim ama siz beni hiç bir kitapçı da görmediniz. :D Yatak döşekle gideceğim artık. Kitabı oradan seçmek daha zevkli

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı ?

Film. O ne öyle, bölüm bölüm, sezon sezon. Hayır ikinci filmi beklemek zor zaten ben her hafta bölüm mü bekleyeceğim bir de :D Yapıma ters :D
5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?

Hafta da beş kitap. Denendi. Başarılıyla tamamlandı. :D Hızlı okuyorum yapacak bir şey yok :D

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?

Tam adamına sordunuz yalnız. Ne diyor başlıkta? 'OKUR YAZAR' :D Ama tabi ki profesyonel yazarlık. Yorumculuğu amatör olarak da devam ettirebilirim :D

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?

Bu soruları kim yazdı? :D Ya sorulur mu böyle şeyler kitap kurduna? :D Şimdi yeni kitap okumak da güzel ama eskisini açıp tekrar tekrar okumak da ayrı bir zevkli canım :D

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?

Kitapçı. Evet, satış için ama kitapçıya daha çok çeşit insan geliyor. Daha ilginç olur bence. Ayrıca iş tecrübemde olur. Gelecek için fazla kaygılanıyorum :D

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin :  Only read your favorite genre, or every genre except your favorite? )

Ben değişikliğe açık bir insan değilimdir. Açık ve net bu. Bazen bilim kurgu, polisiye ve cinayet tarzında ki romanları okumaya çalışıyorum ama istisnalar dışında benim için çok zor oluyor. O yüzden sevdiğim türler :D 

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Ayy ikisi de ama :(
Okula giderken e-book tercih ediyorum serviste filan kolay oluyor ama evde fiziksel kopya. Yine de fiziksel kopya diyeceğim çünkü kitap kokusu diye bir olay var yani :D

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.