Kitap Alışverişi


Ya ne olur biri vursun beni :D Bu sefer harbi içim gitti kitapları alırken :D Böyle kalbimde bir şey cız etti. Ama almasaydım da olmazdı. Off off kredi kartının son ödeme tarihi gelmez olsun inşallah :D

Bu sefer suçu Gezginlere atıyorum. Beni Bulun'u okuyup beğenmeselerdi, ben de kitapçıya girmezdim :D
Peki ya geri kalanlar? Evet, onlar tamamen benim suçum :D











Şimdi efenim ilk aldığım kitap Beni Bulun. Nasıl övdüler nasıl övdüler anlatamam. Okunacak kitaplar listemin boşalmasına az kaldı. Sonra ki listenin ilk sırasında bu kitap var :D

Çookkkkk merak ediyorum bu kitabı :D














İkinci sırada Aşka Var Mısın? var. Elif, kuzum senin Yabancı Yayınları rafında zaten okunmamış 3 kitap yok mu? diğer raflarındakileri söylemiyorum, o rafı söylüyorum. Ne oldu onlar? Vaaarrrr :D Hem de çok güzel bir seri var ama dayanamadım işte affedin. Suçluluk hissinden kıvrandığımı anlamışsınızdır :P

Ama bunu da çok merak ediyorum ya :D












Duygu Özlem Yücel, ilk kitabını okuyup, tapmaya başladığım bir yazar. Eğer Tüyap'ta imza günü olursa toplayıp kitapları mı gideceğim. Zaten Tüyap'a imzalatmaya götüreceğim kitaplar, oradan alacaklarımdan fazla :D Evet, bu sene böyle saçma bir fantezim var :D

Her Son Bir Başlangıçtır gerçekten harika bir kitaptı ve bu kitabı da aynı şekilde seveceğime eminim :)














Peki kitapları aldın da bu ne Elif? Size hiç ıvır zıvır ve ayraç aşığı olduğumu söyledim mi? Hayır, ayraç ıvır zıvır değildir. Sakın böyle bir şey söylemeyin. Ama kartpostal öyle :D Çok hoşuma gitti, canım çekti aldım. Yeter be! İsyan ettirmeyin adamı. Huh huh! :D








Bir kitap alışverişinin daha sonuna geldik. Kasım'a kadar bir daha bu tarz bir yazıyla görüşmemek üzere :D


Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.