Aynı Yıldızın Altında-Film Yorumu


Aylardır beklediğim film sonunda vizyona girdi ve ben de sonunda izledim. HEM DE İKİ KERE!!! :D Aynı anda hem kız kardeşinize hem de en yakın arkadaşınıza aynı film için söz vermeyin. İkisiyle aynı anda filmi izleyemeyebilirsiniz :D

Film başlarken oldukça heyecanlıydım. Hatta film başlamadan önce ortalıkta 'peçete bulalım, peçete bulalım' diye dolaştım. Çünkü kitabı plajda gözlüklerimin ardında saklanarak okumak zorunda kalmıştım ve hiç hoş bir görüntü değildi :D


Filmin başında ki on beş dakika için buradan yetkililere sesleniyorum. On beş dakika mı? Ciddi misiniz? 

Neyse film başladı ama en başta ful Hazel vardı doğal olarak. Ama ben Hazel'la ilgilenmiyordum. Augustus ortaya çıktığında anladım ki Ansel Ergort Augustus Waters için mükemmel bir seçim olmuştu. Resmen gülüşüyle öldürdü beni :D


Aslında film hakkında söyleyecek çok fazla bir şeyim yok çünkü bence mükemmel olmuştu. Gus öldüğünü Hazel Grace'e söylediği andan itibaren ağlamaya başladım. Tabi ilk izlediğimde. Çünkü ikinci izlediğimde tek konsantre olabildiğim filmin son yirmi dakikasına kadar fütursuzca gülen ergenlerdi. Hayır niye gülüyorlarsa? Ama son yirmi dakika da gördük gülmek nasıl oluyormuş. Resmen 'böğürerek' ağladılar :D

Neyse filme odaklanalım. Bir kaç sahne dışında kitapta ki her bir sahneyi çekmişlerdi. Bir kaç sahne diyorum çünkü eksik sahnelerin sayısı bir elin parmaklarını geçmiyordu. Bu yüzden film biraz uzundu ve esas çarpıcı kısım yani final kısmını geldiğinde kendimi acı çekerken değil sıkılırken buldum. Biraz daha kısaltılabilirdi. Sonuçta hangi kitap uyarlamasında tüm olaylar var ki. Yapımcılar veya senaristler kim bilmiyorum ama bizi anlamıyorlar. Biz kitabın hepsini ya da bir kısmını çekmenizi istemiyoruz. Biz sadece kurguyu ve ana fikri tam olarak yansıtmanızı istiyoruz. Beklediğimiz Ölümcül Oyuncaklar veya Canavarlar Denizi tarzı bir şey değil. Bu ikisi film olarak muhteşem olabilirler ama kitabı çoğu yönden mahvetmiş filmler. Bizim istediğimiz  Uyumsuz ya da Ateşi Yakalamak kıvamında bir şey aslında. Ne çok eksi ne çok fazla, güzel bir gişe filmi.

Yine de Aynı Yıldızın Altında gerek seçtiği oyuncular, gerek hayran kitlesi, gerekse ortaya çıkan güzel çalışmadan dolayı oldukça büyük bir başarı elde edecek benim düşünceme göre.

Yine de :D Bence kitapla aynı sonu yapmaları gerekmiyordu :D Yani kimse yapmıyor. Ne olurdu siz de yapmayıp mutlu sona bağlasanız? Çok şey mi istiyoruz? :D


Isaac benim favorim oldu filmde. Tabi Gus'tan sonra. Kitapta ki her bir esprinin böyle güzel yansıtıldığını görmek beni mutlu etti. Çoğu sahnede katıla katıla güldüm.

Ve dear çevirmen... güzele bakmak sevap tabi. Sen dizimag emeklisisin galiba :D

Sen beni güldürdün, Allah'ta seni güldürsün koçum :D

Film hala vizyondayken gidin izleyin derim ben. Kitabı beğenmeyen çoğu okuyucunun filme ve Ansel Elgort'un kaslarına :D ayrıca gülüşüne :D bayılacağına eminim.

Ne yapalım, bu blogger da böyle pislik, fesat bir şey oldu. Yapacak bir şey yok bu saatten sonra :P






Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.