Tangled-Kitap Yorumu


Kitabın Adı : Tangled

Yazarı: Emma Chase
Drew Evans is a winner. Handsome and arrogant, he makes multimillion dollar business deals and seduces New York’s most beautiful women with just a smile. He has loyal friends and an indulgent family. So why has he been shuttered in his apartment for seven days, miserable and depressed? 

He’ll tell you he has the flu.

But we all know that’s not really true.

Katherine Brooks is brilliant, beautiful and ambitious. She refuses to let anything - or anyone - derail her path to success. When Kate is hired as the new associate at Drew’s father’s investment banking firm, every aspect of the dashing playboy’s life is thrown into a tailspin. The professional competition she brings is unnerving, his attraction to her is distracting, his failure to entice her into his bed is exasperating. 

Then, just when Drew is on the cusp of having everything he wants, his overblown confidence threatens to ruin it all. Will he be able untangle his feelings of lust and tenderness, frustration and fulfillment? Will he rise to the most important challenge of his life? 

Can Drew Evans win at love? 

Tangled is not your mother’s romance novel. It is an outrageous, passionate, witty narrative about a man who knows a lot about women…just not as much as he thinks he knows. As he tells his story, Drew learns the one thing he never wanted in life, is the only thing he can’t live without.


Son zamanlarda okuduğum en güzel, en eğlenceli kitabın yorumu ile karşınızdayım.
Tangled ile kayıp abimi buldum. Evet, ilk kez bir kitap karakterine aşık olmadım çünkü o düşünce tarzıyla Drew benim sadece, yıllardır kayıp olan ve hep özlemini çektiğim abim olabilir. Kafa yapılarımız aynı.

Havalı, zeki ve iyi görünümlü. Daha başka kanıta ihtiyacınız var mı?




Hikayeyi anlatmadan önce yazarın anlatımına nasıl taptığımı anlatmak istiyorum. Yazarın bir espri anlayışı var. Bu bir gerçek. Bu espri anlayışını karakterlerine de yansıtmış. Olayları anlatırken bol bol örneklendirme yapmış ve bu da çok olmuş.

Peki ya kurgu? Tam da çapkın erkek, zayıf kız okumaktan sıkılmıştım ki karşıma Drew ve Kate çıktı.


Kate oldukça güçlü bir karakter. Drew çapkın kabul ediyorum ama eğer Kate böyle ağlak, zayıf bir tip olsaydı kitabı ciddi anlamda kapatabilirdim. Bir iş kadını Kate. Kariyer peşinde koşan hatunları seviyorum ben. Ayrıca net. Ama Drew varken sümsük nişanlısını sevmeye devam edebileceğini düşünecek kadar da saf! :D

Bir erkeği, bir erkeğin (bu Drew oluyor) ağzından mı okumak istiyorsunuz? O zaman sizi şöyle alalım
|
|
|
|
\/

Drew bir bankacı. Öyle bizim bildiğimiz bankacılardan değil. Bizim bildiklerimiz sabah sekiz akşam beş, sigortalı, maaşlı, memurlar. Bu böyle bankanın sahibi. Oğlu aslında ama o da olur. Veliaht sonuçta.
Sonra efendim yakışıklı. Askerliğini de yapmışsa birinize verebilirim. :D Evi arabası da var bakın! Kaçırmayın. Böylesini Esra Erol bile bulamaz size :D

Bir kusuru var o da çapkınlığı. Ama erkek dediğinin elinin kiri değil mi? Hem biz ne çapkınlar gördük kör kütük aşık olan. Drew mu aşık olamayacak? Olur elbet.

Bir cumartesi gecesi tanıştığı o güzel kadından sonra olamaz mı? Olur elbet!
Kate ve Drew işte böyle tanışıyorlar. Kate önce onun yüzüne vuruluyor sonra kalçalarına. Evet kendisi bir de sapık. Ama huyumuzu kurusun biz kitap kurtları nerede sapık var ona aşık oluyoruz.

Efenim Kate'e aşık olduğunu o zaman anlamıyor tabi ki. O gece Kate'le ilgili başka planları vardı Drew'un. Eğer Kate nişanlı olmasa ve bir de 'ben senin bildiğin kızlardan değilim' kafasını yaşamasa planları gerçekleşirdi de.

Ancak kader Drew'a Kate'i hayatına sokması için o gece izin vermedi. Çünkü o gece Kate, Drew'un hayatına girseydi, hiç bir şey böyle olmazdı.


Esas olay tabi bu değil. Esas olay, Kate Drew'un şirketinde çalışmaya başladığında başlıyor. Rekabet ve tutku yan yana hiç hoş olmuyormuş bunu anlıyoruz. Ve ateşle barutun kısa süreliğine de olsa yan yana durabildiğini öğreniyoruz üstüne. Son olarak da kıskançlığın gerçekten de yeşil gözlü canavar olduğunu görmüş olduk.

Bunların hepsini toplayınca ne oluyormuş peki? Aşk oluyormuş :D Yani öyle 'karmakarışık' bir durum :D


Kitaba taptım. Aşık oldum. Kitapla yattım, kitapla kalktım. Drew ve Kate'in sonunun nereye varacağını merak ettim hep. Drew'un beni götürdüğü yere gitmek istedim. Öhöm şey yani yanlış anlamayın abim olsun istiyorum o. Bu ara çok abim olsun istiyorum ya. :D

İngilizce okuyabilenlerin hemen okumasını, okuyamayanların da birazcık beklemesini öneriyorum. Kitap ülkemizde de yayınlanacak :D

Hadi sevinelim :D

Yorumumu, Drew'un biz bayanlar için açığa çıkardığı bir gerçekle son veriyorum.













Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.