Mim #2


Bizim Kitap Kokusu yine mimlenmiş, sonra da gidip beni mimlemiş :D Eyvallah Hilal! :D

O zaman başlayalım efenim.

Mim 1: Mor Mim

1.Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?

Sanırım çoğu konuda soğuk kanlı ve pozitif olabilmem. Konu beni doğrudan ve dolaylı, büsbütün etkilemediği sürece oldukça sakinimdir ve pozitif yönleri bulup çıkarmayı bilirim. İnsanlar bana çok iyi gaz veriyorsun der ama o gaz vermek değil soğuk kanlı ve pozitif olmak :)

2.Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?
Mümkündür. Bir dönem çok sulu gözlüydüm ama genelde insan içinde ağlayamam.

3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

Önce kardeşimi ergenlikten çıkarırdım :D Hayır bana da yazık :P Şaka şaka onu değiştirmezdim. Ama ergenlikten çıksa harika olur :D Hmm... zor bir soru. Sanırım 3 akrabamı değiştirirdim. Kimler olduğunu söylemek istemiyorum ama değişirlerse çok mutlu olurum. Dar görüşlü ya da kötü özelliklerini egolarıyla kapatan insanları sevmem. Eleştirmenleri de... yani boş yere eleştirenleri. Bu üçünden kurtulurdum direk.

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Annem Giresun'lu diye daha önce belirtmiştim. Tabi ki girdim. Hatta bu yaz yine gireceğim. Siz hiç azgın dalgalarda denize girdiniz mi? Gidin bir Karadeniz turu yapın en iyisi :D

5.Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Hangi birini anlatsam ki... Neyse bunu rezil olmak olarak algılamak istemiyorum. O yüzden gülünç bir anıyı paylaşacağım sizinle. Öhöm... en yakın arkadaşımın doğum günü, sene 2011 (yani sanırım :D) arkadaşımın çocuklu arkadaşı, ben ve onun kardeşi bir plan yaptık. Ondan önce evine gittik pasta filan hazırladık. Güya kardeşi kapıyı kontrol ediyor... tabi biz ayakkabıları dışarıda bırakmasaydık bir de... neyse işte biz tam hazırlanırken geldi bu. Tabi sürpriz mahvoldu. Ama yok inat ettim ben. Kızı gönderdik tekrar dışarı. Gidip hazırlandık. Sonra içeri girdi ve şaşırmış gibi yaptı :D Bu da böyle bir anıydı. Naber Melike? :D

6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin? 
RYAN GOSLING <3 <3 <3 <3



7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Hmm... zor bir soru bu. Aslında hayatımın aşkını şu yukarı da tişörtünü çıkarıp atan bi adam var ya :D hah işte o oynadığı sürece kim olduğu no problem :D

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Belki... sanmam aslında insanların önünde ağlayamam. Malım biraz :D

9. Süperman mi Batman mi? 
Batman. Süüperman'le moda anlayışlarımız uyuşmuyor. Kostümü nasıl giydiğinden bahsetmiyorum. Renklerden bahsediyorum. Kırmızı ve mavi mi? Ayrıca Batman daha gizemli vuhuuuu bence çok seksi bir şey bu :D

10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı? 
Nesne değilde babam trafikte aptal herif diye bağırdığında ben aptal Elif anlardım :D Bir bu var yani :D Sonradan geçti tabi :D 

11. Sence hayatın anlamı nedir?
Carpe Diem. İsterseniz hayat felsefesi de diyebilirsiniz ama benim için önemli olan anı yaşamak ve hayatın anlamı her zaman an anda yaşadıklarım. Acı, tatlı ne yaşıyorsam o.


Mim 1: Hangisi Mimi

1)Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş" diye sorunca ne dersiniz?
Bok gibi derim. Direk derim yani. Neyse ki o potansiyel de bir arkadaşım yok. Zevklidir hepsi

2)Evinizde hangisi olsun istersiniz? 
İşte tam benlik bir soru. Ev yüksek tavanlı olsun ki asma tavan yapayım. Asma tavanı kütüphane yapayım. Sonra büyük bir balkon olsun. Bir de küvetli banyo olsun :D Bu konuda çok hassasım :D

3)İntikam –soğuk yenen bir yemektir-tatlıdır-gereklidir-gereksizdir-diğer (açıklayınız)
Çok zevklidir. Kindar değilimdir ama bazı insanlar kininizi hak ediyor. Etme bulma dünyası sonuçta. Yani kısaca intikam gerekli olduğunda çok zevklidir. Yavaş yavaş ve tadını çıkara çıkara... *EvilLaugh*

4)Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? 
Melez Sözleşmeleri diye bir seri var bilir misiniz? Orada adı batasıca bir Alex var. İşte o kız olsam zaten bana elini veren direk kelleyi kaptırır. Herkes ölür kötüler değil ülkeden evrenden temizlenir :D 
Evet, ondan hala nefret ediyorum :D

Bir mimin daha sonuna geldik. İşte benim mimlediklerim;


Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.