Wallbanger Kitap Yorumu




Kitabın Adı : Wallbanger
Yazarı: Alice Clayton
Seri Adı: Cocktail
Seri Sıralaması: 1
Türü: Romantik-Yetişkin


The first night after Caroline moves into her fantastic new San Francisco apartment, she realizes she's gaining an intimate knowledge of her new neighbor's nocturnal adventures. Thanks to paper-thin walls and the guy's athletic prowess, she can hear not just his bed banging against the wall but the ecstatic response of what seems (as loud night after loud night goes by) like an endless parade of women. And since Caroline is currently on a self-imposed dating hiatus, and her neighbor is clearly lethally attractive to women, she finds her fantasies keep her awake even longer than the noise. So when the wallbanging threatens to literally bounce her out of bed, Caroline, clad in sexual frustration and a pink baby-doll nightie, confronts Simon Parker, her heard-but-never-seen neighbor. The tension between them is as thick as the walls are thin, and the results just as mixed. Suddenly, Caroline is finding she may have discovered a whole new definition of neighborly...

In a delicious mix of silly and steamy, Alice Clayton dishes out a hot and hilarious tale of exasperation at first sight...


Uzun zamandır kitap okuyamadığımdan :( eski kitapları yorumluyorum :D 
Wallbanger benim indirip, okumak için çok uzun süre beklediğim bir kitaptı. Kapağına, adına filan bakınca çok bambaşka bir şey canlanmıştı aklımda. İçim fesat valla :D
Sırf bu nedenle de İzmir yolculuğumda bu kitabı okurken, tabletin ekranını köşe bucak sakladım herkesten. Ama meğersem gayette cici bir kitapmış bu :D Tamam, hala yetişkin okurlar için ama zaten yetişkin okurlar için cici bir kitap.



Şimdi Caroline diye bir kız var :D İç mimar ya da dekoratör gibi bir şey. Kedisiyle birlikte yeni bir daireye taşınıyor. Gayette beğeniyor daireyi. Sonra işte ilk gecesi. Heyecanlı, ilk kez yeni evinde uyuyacak ya. Kafayı yastığa koyuyor. Sonra bam...

Hayır cidden bam! Duvardan böyle bir ses geliyor. Yatağı zangır zangır sallanıyor. Şey, zangır zangır değil ama sallanıyor işte. Bu yetmezmiş gibi bir de duvarın arka tarafından hiç de hoş olmayan sesler geliyor.
Caroline yeni komşusu Wallbanger'la bu şekilde tanışıyor.

-

Bu duvar fantezisi, ikili arasında küçük bir savaşa dönüşüyor. Caroline, komşusunun hareminin listesini tutuyor. Kedisini cariyelerden koruyor, Wallbanger'a laf atıyor, duvarları yumrukluyor... adamımız da boş durmuyor. Rutinine devam ediyor. Yüksek sesle müzik dinliyor, karşılık olarak duvarları yumrukluyor, Caroline'a laf atıyor... bu savaş böyle devam edip gidiyor.

Bir gün bu ikisi bir de öğreniyorlar ki aslında çok yakın ortak dostları varmış. Bu ortak dostların hatırına ve 'yakından' tanışmanın başlattığı elektrik akımından :D olsa gerek Caroline ve Simon yani bay Wallbanger (Türkçe'ye çevirmeye korkuyorum :D) arkadaş oluyorlar. Ama bilirsiniz, bizim kitap karakterlerimiz pek arkadaş olmayı beceremezler.



Kitabı hem beğendim hem de hayal kırıklığına uğradım. Şimdi öncelikle çok eğlenceli bir kitaptı, Simon çok tatlıydı. Caroline'la atışmaları filan süperdi ama ben böyle kapağa bakıp bir Christian Grey, Bir Gideon Cross, Braden Carmichael filan bekliyordum. Tutkulu bir aşk bekliyordum. Hiç biri yoktu. Resmen kapağın gazabına uğradım -.-

Bir de kitap son kısımlarına doğru biraz saçmalamaya başlamıştı bence. Kafam karışmadı değil. Bu ne ya? diyerek tekrar tekrar okuduğum oldu o kısımları. Kitap iyi başlayıp orta halli bitti benim için. Benim için maalesef ki sadece siyahlar ve beyazlar var. Hayatımda da sadece tek bir griye yer var :D


Bu kitap için puanım 3 oldu. Eğer son kısımlar daha 'derli toplu' olsaydı dört olabilirdi. 
Sağlık olsun. Yine de güzeldi. Bence okuyabilirsiniz. Öneriyorum yani :D







Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.