Okur Yazar Gezer #2



Yine bir gezme sonrası sizlerle birlikteyim :D

Bugün sabaha (tamam öğlen) kalktım ve yürüyüşe gittim. *Alkış*

Bugün ki yazım da bununla ilgili. Ben nerede yürüyorum? Yürüyüşten sonra nereye gidiyorum? :D

Kendi kendimin paparizisiyim resmen :P



Ben Ankara/Cebeci'de oturuyorum. Kurtuluş Parkı evime en fazla on beş dakikalık bir yürüme mesafesinde.
Metro kullanırsanız ayrı tabi :D

Ben de bugün kalkar kalkmaz hazırlandım ve parka doğru yürüdüm. 


Parkın içinden uzuunnnn bir yürüyüş parkuru geçiyor. Ve yaş, zaman, hava durumu fark etmeden herkes burada yürüyor.



Parkur dört kişinin yan yana yürüyebileceği şekilde tasarlanmış bu yüzden rahat rahat yürüyorsunuz. Hani size çarpan filan olmuyor. O yüzden ister yürüyün ister koşun fark etmez :D


Parkurda, ne kadar yürüdüğünüzü anlamanız için size yardımcı olacak tabelalar var. Örneğin yukarıda 100 mt tabelasını görüyorsunuz. Ayrıca 300 mt ve 500 mt tabelaları da var.

Bir de hemen parkurun sol tarafında spor aletleri yer alıyor. İnsanlar yürüyüşlerini tamamladıktan sonra bu aletlerle sporlarına devam edebiliyorlar.

Tabi ben tercih etmiyorum :D


Yürümekten yoruldunuz mu? Hemen sağ tarafınızda oturma yerlerini göreceksiniz. Burası genelde parkın çok yakınında bulunan orta okul, lise ve üniversite öğrencilerinin takıldıkları bir yer ama yürürken yorulanların da soluk almasında bir sakınca yok :D


Ve ayrıca şöyle de bir manzarası var :D

Tam kitap okumalık değil mi?


Tabi benim favori kitap okuma mekanım burası değil. O yüzden kitabımı başka bir yerde okudum :D

Parktan çıktıktan sonra tekrar yürüyerek Cebeci'ye geçtim ve kitap okumak için sık sık gittiğim bir pastaneye girdim. Adı Aşiyan Pastanesi. Hemen Cebeci muhtarlığının arkasında, çok şık ve uygun bir pastane.


Sıcak insanları, mükemmel servisi, kışın salebi, yazın limonatası ve asla vazgeçemediğim çayı ile bayılıyorum bu pastaneye. Artık çalışanlarda tanıyor beni. Selamlaşıyoruz, hal hatır soruyoruz filan :D

Gidin sorun, buraya sürekli gelip kitap okuyan bir manyak tanıyor musunuz diye. Hemen söylerler valla :D

Ama hala burası benim favori kitap okuma mekanım değil.

Benim favori kitap okuma mekanım.....



...Odamda ki kitap okuma köşem tabi ki. Aslında başka bir koltuk vardı orada ama annem salonda YİNE değişiklik yapınca orada ki koltuk bana kaldı ve ta daaaa :D Çok tatlı oldu kitap okuma köşem. Ayrıca güllerim de hala solmadı :D

Çok sevdiğim bir kitap karakterinin, çok sevdiğim bir sözü vardır, bilmem bilir misiniz... "Kendimin tek sevgilisi yalnızca ve sadece benim!" 

Bu yüzden arada sırada kendime çiçek alıyorum. Yine aynı karakterin dediği gibi ''ilişkimize heyecan katmak için"

Peki kim bu karakter? Tabi ki Jace Wayland Lightwood... neyse diğer isimleri seri bittikten sonra :D

Birazdan Batman'a doğru yola çıkacağım. Dönüşte yine güzel bir gezi yazısıyla sizler olacağım :D










Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.