Kitap Alışverişi


Kendi kendime söz vermiştim. Hayır, demiştim. Yaz kadar yeni kitap almak yok. Hazır kredi kartımda kaybolmuş :( bir dur Elif. Böylece başladım bankada para biriktirmeye. Sonra ne oldu? İndirimler, yeni kitaplar derken benim daha azıcık biriken param buhar olup uçtu :(

Pişman mıyım? Hayırrrrrr! Azar yedim mi? Evet. Artık benim de kitap alma yasağım var :D



Siparişlerden birini D&R'dan verdim diğerini ise kitapsihirbazı.com'dan. Yetti mi? Hayır... benim siparişimin üzerine Ateşli Kalp ve Delirium çıktı ve bu hiç hoşuma gitmedi :(

Neyse, elimdekilerle yetineceğim artık :D


Uzun zamandır Fatih Murat Arsal'ın ben de olmayan kitaplarını almak istiyordum. Anlaşma çıkar çıkmaz, bunu fırsat bildim ve hemen sepetime atıp aldım :)

Sıralamasını da öğrendim :D

Ben de ki kitaplarla birlikte sıralamayı sayıyorum.

Nefretten Sonra
Beni Bırakma
Seni Sevmek İstemedim
Yalnız Gözlerin İçin

Şimdi bunlar Dört Kafadar serisi diye geçiyor Goodreads'te.

Bir de bildiğiniz gibi Zoraki Koca serisi var.

Şahane Gelin
Yemin
Zor Kadın
Anlaşma ise bu serinin 4.kitabı

Bu hikayelere ek olarak Kusursuz Plan'ı okumanızı öneririm. Çünkü Zor Kadın'da o hikayenin karakterleri geçiyor.

Fatih Murat Arsal'ın Facebook sayfasında bu hikayeyi bulabilirsiniz.

Ayrıca benim çok sevdiğim Ismarlama Bebek ve Aşka Dönüş hikayelerini de okuyabilirsiniz :) Bu iki hikayede bir birbirine bağlı.

Size önerim şu. Önce Kusursuz Planı okuyun. Sonra Dört Kafadar serisini, sonra Zoraki Koca serisini. Çünkü hepsi bir şekilde birbirine bağlantılı.

Sonra Ismarlama Bebek ve Aşka Dönüş'e başlayabilirsiniz :D


Tehlikeli Kızıl'ın ilk kitabı Fırsatçı'yı okuyup çok beğenmiş ve ebook versiyonunu indirip, İngilizce olarak okumuştum. Şimdi ise Türkçe kopyası elimde tekrar okumayı planlıyorum :D

Yandaş.... söylenecek söz bulamıyorum. Her an ağlayabilirim. Okumaya korkuyorum resmen :( Spoiler yedim de :(

Ama olsun. Dört için değer :D Belki yine bir ayraç çekilişi yapabilirim :D

Boğulan Kız'ı ne zamandır istiyordum ve sonunda benim oldu.

Efsane'nin durumu ise biraz karışık. Aslında almayacaktım ama kitapshirbazı.com'da baya indirimliydi. Bende hemen aldım :D

Daha alasım var ama bir üç ay filan beklemeyi planlıyorum. İnşallah dayanabilirim :(

Yeni alışverişlerde görüşmek üzere :D





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.