Crossfire Serisi #3 'Sana Bağlandım' Kitap Yorumu



Kitabın Adı : Sana Bağlandım
Orijinal Adı: Entwined With You
Serinin Adı: Crossfire Serisi
Sırası: 3
Yazarı: Sylvia Day
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayı: 412
Türü: Erotik Romantik
Sen benimsin! 

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. Ah, Eva. Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideonın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Evanın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi?

Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldumla iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor. 



Crossfire serisi benim üç kitabını iki günde okuduğum serilerden :D Öyle heyecanlı geçti ve sonunda 3.kitap geldi çattı. Bu final mi? Hayır!

Ama yayınlanan son kitap.
“Seni seviyorum,” diye fısıldadı. “Çok fazla."



İkinci kitap oldukça heyecanlı bir şekilde bitti. 

Eva ve Gideon zorlu bir sınavdan geçiyor. Aşkları da öyle. Birbirlerine hiç bu kadar yakın ve aynı zaman da hiç bu kadar uzak olmamışlardı çünkü.

Saklamaları gereken büyük bir sır var ve bu sır onları gerçekten çok büyük bir stresin altına sokuyor. Tek nefes alabildikleri zamanlar, birlikte oldukları zamanlar ama artık o zamanlarda azaldı. Çünkü sakladıkları sır, onları dikkatli olmak zorunda bırakıyor.

(Crossfire serisi, Türkiye tanıtım filmi için buraya tıklayın!)


Bu kitabı okurken resmen Gideon'a acıdım. Ona büyük bir güçle sarılmak ve hiç bırakmamak istedim.
Zaten geçmişinde ki acıların onda bıraktığı izlerle uğraşan Gideon şimdi bir de sakladığı büyük sırrın yüküyle ve Eva'yı kaybetme korkusuyla savaşıyor. Tüm bunlar öyle üst üste geliyor ki, sinirleri alt üst olan sevgili Bay Cross'umuzun psikolojisi de mahvoluyor.

Bence bu duruma acil bir çözüm bulmaları gerekiyor. Çünkü Gideon'un bu sorunu yüzünden ilişkilerinde yaptıkları bazı düzenlemeler var. Daha çok mobilyalarla ilgili bir düzenleme diyelim :D Ama öyle ilişki olmaz oluummm!!! Adam olun!
 “Seninle birlikte uyanmak…Noel sabahındaki hediyeler gibi.”
Dudakları kıvrıldı. “Senin rahatlığın için, hediye paketim hali hazırda açılmış. Pilde gerektirmiyor.”


Şimdi benim Eva ile ilgili şöyle bir sıkıntım var. Gideon buna 'ölüyorum aşkından Eva' diyor 'Bu aralar çok kötüyüm. Desteğine ihtiyacım var' diyor. 'Biri bitiyor, biri başlıyor üzerine bir de şirketle uğraşıyorum' diyor bu kız hala seks diyor.

Gideon ilişkimize yeni bir yol verelim diyor bu kız gidip gidip en 'yatay' yolları seçiyor.

Bir şeyleri gizli saklı yapmaları gerektiğini anlamıyor. Kıskançlık son gaz devam ama ben ne kadar kıskanırsam kıskanayım sen gel yine benle seviş kafasında bu kız ama o nasıl bir kafa?


Bu serinin en sevdiğim yanı, duygu yoğunluğu her kitapta bir tık daha artıyor. Gideon ve Eva arasında ki aşkın tutkusu arttıkça bize geçen duygunun yoğunluğu da artıyor.

Bir de Gideon ve Eva'nın sevdiğim bir özelliğinden bahsedeyim konusu açılmışken. Onlar hep en başından beri çok açık ve net bir çiftti. Saçma sapan oyunlarla birbirlerini tavlamaya çalışmadılar. Gideon seni istiyorum dedi bitti. Ha, Eva tabi kendi söyleyeceğini söyledi üzerine.

Genelde karakterler birbirlerini uzun süre süründürürler. Ben onu sevmiyorum. Ne kadar sürekli gelgitli, bol kavgalı oldukça yatay bir ilişkileri olsa da netlerdi hep.
“Seni çok heyecanlandırmak istemem,” umutsuz öpücüklerim arasında mırıldandım, “ama bana fena vurulmuşsun.”


Yine çeviri sorunluydu tabi ki. Söylemek istemediğim tek bir kelime yüzünden hem de. Nasıl irite etti o kelime beni tarif edemem size. İngilizcesi ne onu da biliyorum yani ama daha mantıklı bir şey bulamadınız mı Türkçe'ye çevirmek için?

Ayrıca sonu da beni biraz havada bıraktı. Hani bitti mi bitmedi mi anlamadım? Şey gibiydi. 'Ben bi lavaboya gidiyorum. İki dakika durdur filmi geleceğim hemen' gibi. Eksikti yani :)


Serinin 4.kitabını bekliyoruz şimdi elimiz böğrümüzde. Yurt dışında çıksa bize de gelecek ama çıkmadı hala :D



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.