Uyumsuz-Film Yorumu


Bir yorum yapmayan ben kaldım diye çok üzülüyordum :( Şimdi evimde olduğuma göre yorumumu yazabilirim :D

MÜ-KEM-MEL-Dİ!!!!

I <4 TOBIAS :D



Filmin giriş kısımları kitapla orantılı olarak bize harika bir şekilde yansıtılmıştı. Cesurluğun ilk kez göründüğü sahneye hayran oldum :D Çok tatlılardı :D 

Ve düşündüm. Ben hangi topluluktan olurdum? Kitabı okurken bunu pek düşünmemiştim ama filmde o enerjiyi alınca ister istemez düşündüm.

Bir cesur olmak isterdim. Eğer cesur olsaydım. :D Ben dostluğu seçerdim herhalde. Yediğim onca dost kazığına rağmen :D Ama çok fazla fedakarlığın beni yiyip bitireceğin ve asla bilgeler kadar kibirli olamayacağımı bildiğim için dostluk bana en mantıklısı gibi geldi :D Ve bir de dürüstlük tabi... o konu hakkında konuşmak istemiyorum :D İşte ben dürüst olamayacak kadar fedakar olanlardanım. Hani şu kimseyi kırmamak için kendini yıpratmak pahasına yalan söyleyenlerden :/

Neyse biz filme dönelim. Film başlar başlamaz gözlerim Dört'ü aramaya başladı :D Gelse de bir kendimden geçsem diye :D Ve işte bebeğim sonunda oradaydı :D


Theo James, gerçekten harika bir Dört olmuştu. Buradan annesine ve babasına saygılarımı selamlarımı sunuyorum. Olmuş bu çocuk :D


Shailene'de olmuştu. Bir de yavaş konuşmayı öğrense süper olacakmış. Tüm dizi ve filmlerinde aynı sorun var. Motora bağlamış gibi konuşuyor ve çok zor anlaşılıyor söyledikleri. Yine de ben onu bir Tris olarak beğendim. Kitap uyarlamalarında karakterleri seçmek zordur ancak Theo ve Shailen, Four ve Tris ve FourTris olarak :D çok iyi olmuşlardı :D


Tris'in korkularını gördüğümüz sahneler olmuştu. Dört'ün sahneleri yetersizdi ama. Ben daha iyisini bekliyordum açıkçası.

Ama korkularını Tris'le paylaşması tabi ki yine çok tatlıydı :D

Filmde bazı eksik sahneler vardı. Ama hangileri olduğunu söylemeyeceğim :D Yine de daha çok Dört ve Tris sahnesi görmeyi umduğumu belirtmek isterim :D


Film bittiğinde 'niye bittin uleynnnn!' diye haykırırken buldum kendimi :D Bitmeyeydi eyiydi :D

Ama bitti :( Çok güzel bitti :)) Ben bayıldım. Film benden tam puan aldı. 2.film yarın çıkarsa seviniriz :|

A B C D E

  Elif Yılmaz






Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.