Günahkarlar Turnede Serisi #5 'Double Time'-Kitap Yorumu

b

Kitabın Adı : Double Time

Yazarı: Olivia Cunning
Book #5 in reading order of events in book series, per author.

Olivia Cunning delivers the perfect blend of steamy sex, heartwarming romance, and a wicked sense of humor in this menage story featuring the hottest guy in the Sinners band.

Trey Mills, the notoriously sexy Sinners rhythm guitarist, gives up his bisexual lifestyle and is swept into a hot, heady romance with Reagan Elliot, a female rock star sensation. But when Trey encounters Reagan's sexy bisexual roommate, Ethan Conner, he can no longer deny who he is or what he wants. Reagan heartily agrees to a solution that opens up a hot new world of sexual experience--and love--with the two men she wants the most.


p


Günahkarların en büyük hayranlarından biri olarak, tüm kitaplar neredeyse arka arkaya okudum ve şimdi de arka arkaya yorumlarını yazmaya çalışıyorum :)

Bu kitap Trey'in kitabı ve ben uzun zamandır bu kitabı okumak istiyordum. Okuduğuma pişman mıyım? Hayır ama... neyse konuyu ben size anlatayım yorumlarken o 'ama' neden geldi anlayacaksınız :)




Brain'ın evlenmesi ve bir de üzerine baba olması Trey'e hiç de iyi gelmemiştir. Ona olan hislerinden bir türlü kurtulamıyordur. Brain'in onu asla o şekilde sevmeyeceğini biliyordur ama bir tarafı hep bunu istiyordur.

O eksik tarafının hiç tamamlanmayacağını düşünüyordur ama kesinlikle yanılıyordur.

Trey'in kardeşi Dareiın grubu Exodus End yeni bir ritim gitaristine ihtiyaçları olduğuna karar verir ve yeni bir ritim gitaristi için seçmelere başlarlar. Dare, seçmelerde Trey'in de onlarla olmasını ister ve Trey'de kabul eder. 

Seçimlerde grup üyeleri katılımcıları görmeyecek, onları sadece dinleyeceklerdir. Bu şekilde dış görünüşe göre değil, yeteneklerine göre onları değerlendirmiş olacaklardır.

Seçmeler sırasında öyle biri çıkar ki Trey onu Brain olduğuna emindir. Dare her ne kadar hayır dese de Trey böyle düşünmeye devam eder ve dönüp baktığında karşısında onu şaşkına düşüren bir manzarayla karşılaşır.

Brain olduğunu ya da şöyle diyelim, onu taklit ettiğini düşündüğü kişi bir kadındır ve tekrar çalmasını istediğinde onun  bir taklitçi olmadığını, aksine en az Brain kadar harika çaldığını görmüş olur.

Bu kişi Reagan Elliot'dan başkası değildir ve eğer Trey Mills'e Brain'ı unutturabilecek biri varsa o da Reagan'dır.


Ethan, Reagan'ın şimdi ki ev arkadaşı, gelecekte ki koruması ve geçmişte ki erkek arkadaşıdır. Onu başka bir 'erkekle' yakalar ve ilişkilerini o anda bitirir. Yine de ondan ayrılamaz çünkü Ethan onun aynı zaman da en yakın arkadaşıdır da. 

Yanlış anlamayın. Ethan gay değil. O da Trey gibi her iki cinsten de hoşlanıyor. Hoşlanmaz olaydı!


Trey,, Reagan'la tanışıyor ve hayatı boyunca onun gibi bir kadınla daha tanışmadığını fark ediyor. Onunla işleri mahvetmek istemiyor. Üstelik, onun kendisine Brain'ı unutturabileceğini biliyor ve Reagan'layken Brain'ı düşünmüyor bile. 

Sadece hala bir yanı eksik. O da erkeklerden hoşlanan yanı. Bunu saklamaya çalışıyor. bu hislerini bastırıyor çünkü Reagan'ın daha önce yaşadıklarından sonra bunu kaldıramayacağını biliyor.

Ve Reagan öğrendiğinde ise oldukça üzüldüğünü söyleyebilirim ama Trey'in cinsel tercihleri yüzünden değil. Onu bırakabilme ihtimali yüzünden üzülüyor.

“This is what you had planned all along isn’t it? To get me to break up with Reagan so you can seduce me?” Ethan shook his head. “Don’t flatter yourself. She sent me over here to seduce you. She thinks she can allow you to have a male lover as long as it’s me.” 


Trey ve Ethan'ı pek de hoş olmayan bir durumda yakalayan Reagan, Ethan'ı onun arkasından 'onunla birlikte olması için' gönderir. Çünkü eğer Trey onunla birlikte olmaya devam ederken bir erkekle de birlikte olmak istiyorsa bu Ethan'dan başkası olamaz. Reagen, Ethan'a güveniyordur.

İşte ben burada sinir krizi geçirmeye başladım. Ya bırakıyorsa bırakıyor adam. Olmuyorsa olmuyor niye gönderiyorsun Ethan'ı? Tamam, hadi diyelim o kadar çaresizsin ama bari işler çığırından çıktığında bir dur deseydin.

Bir kere Trey'in hem Ethan'a hem de Reagen'a aşık olduğunu söylemesine çok sinir oldum. 3'ü de birbirlerine aşıklar bu ilişki de. Bence bu hastalıklı bir şey. Herkesin cinsel tercihi kendine ama bir insan nasıl olurda iki kişiye aynı anda aşık olur. Birine aşıkken başka birini arzuluyorsundur o ayrı ama aşk?

Bir yerden sonra artık korkutucu bir hal almaya başladı bir durum. 

Bu kitaba büyük umutlarla başlamıştım ama bunu asla beklemiyordum. Kitap güzeldi çoğu yönden. Trey yine çok tatlı ve seksiydi. Aynı şekilde Ethan'da ama yine de ben çok büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Böyle olmamalıydı. Aynı anda iki kişiyle aşk yaşaması ve herkese 'bu kız arkadaşım Reagen, bu da erkek arkadaşım Ethan' diye onları tanıştırması filan... Olmamıştı Olivia. Yakıştıramadım sana.


Yazar Exodus End için ayrı bir seri yazacağını duyurmuştu. Biz Reagen'ın kitabında daha çok Trey ve Reagan okuyacakmışız ve Sinners At The Altar'da Trey'in mihrapta hangisiyle -Ethan ya da Reagen- olacağını da o kitapta öğreneceğimiz yazıyordu. Ethan'la evlense bile benim için fark etmez. Yeter ki bir tanesini seçsin.

Kitaba Goodreads'de önce üç sonra dört puan verdim ama burada yine üç puan vereceğim. Beni kesinlikle şok eden bir kitaptı. Trey benim aşkımdı ama bana bunu yapmayacaktı. Beni aynı anda iki kişiyle aldatarak çok büyük hata yaptın Trey :D

A B C

Elif Yılmaz



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.