Günahkarlar Turnede Serisi #4 'Wicked Beat'-Kitap Yorumu

b

Kitabın Adı : Wicked Beat

Yazarı: Olivia Cunning
From the moment he lays eyes on Sinners’ new front of house soundboard operator, drummer Eric Sticks knows he has to make Rebekah his. Unfortunately, she’s too busy trying to seduce guitarist Trey Mills to pay him much attention. Rebekah never planned to fall for the tall, goofy drummer with the weird sense of humor and a heart the size of the galaxy. But Eric makes her laugh and his constant attention makes her feel sexy and irresistible–exactly what she needs after the things her last lover said to her. A woman who gives as much as she takes, Rebekah makes Eric feel like a total stud–exactly what he needs after surviving a decade of watching the incredibly talented members of Sinners from the wings.


p

Yorumuma, bu kitap için Goodread'de yazdığım ilginç notlarla başlamak istiyorum :D


"Eric Sticks'i okumak için elimde ki kitabı yarım bırakmak beni bir günahkar yaparsa o zaman ben bir günahkarım :D Bu seri bana çok acayip şeyler yaptırıyor :D Grubun tüm üyelerini kaçırıp evde beslemek istiyorum :D"

****

"...Rebekah. It was Eric's favorite name. At least, now it was. :D ...Eric. It is my favorite name. At least, now it is. :D" 

****

İşte böyle etkiler bırakmış kitap üzerimde. Eric'in grupta ki ikinci favorim olduğunu belirtmeden geçmek istemiyor ve Jace'e selamlar diyerek yorumuma başlıyorum :D




Eric Sticks, bildiğiniz üzere Günahkarların bateristidir. 

Rebekah ise Günahkarların en yeni soundboard operatörü olmaya hazırlanıyordur (cahillikten öldü)

Günahkarların bir önceki soundboard operatörü Dave, 3.kitapta geçirdikleri kazadan sonra hala iyileşememiştir ve kendisinin yerine Günahkarlarla turneye en az onun kadar iyi olan kız kardeşini göndermek niyetindedir.

Eric Rebekah'ı görür.... ve görüş o görüş.

"Eric choked on his own tongue.
It was her. Standing right there. About shoulder high. Petite. Feminine. Blond-and-blue-haired. Both beautiful and adorable in her mismatched tube socks, a purple tank top, and a green miniskirt. It really was her. The woman of Eric’s wet dreams.
And she was gushing all over Trey.
Son of a bitch."


"She’d said her name was Rebekah. That was Eric’s favorite name. At least, now it was."

Rebekah'ın aklı daha ilk andan beri Trey'dedir ve Trey'de tam 'nerde beleş oraya yerleş' tarzı bir arkadaş olduğu için hemen bu fırsata atlar doğal olarak.

"Rebekah choose her bunk first. She selected the bottom bunk closest to the bathroom where Sed used to sleep on the old bus. Trey immediately claimed the bunk over hers, which had been Eric's. 'This way I get to be on top of Rebekah night after night after night' Trey said"

Tabi Eric buna sinir oluyor. Eric oluum deli misin? Çık karşısına Trey'in. 'Kadınımdan uzak dur uleynnn' de.
Hayır Trey'de farkında Eric'in kıza göz koyduğunu. Farkında olmasa dakika başı sormaz yani.

Neyse efenim bu Trey işi iyice ilerletiyor ve burada ona baya kıl olmuştum. Trey mal mısın filan dedim kendi kendime ama sonradan foyası ortaya çıktı.

Trey'in, Rebekah karşı önce yakın sonra uzak hareketleri Eric ve Rebekah için bir başlangıç oluyor efenim ve oradan sonra da tanıdığım en tatlı çift olarak hayatlarına devam etmeye başlıyorlar.


"Is it to soon to tell you I love you?" She snuggled her face into his chest so her words were muffed.  "If it’s to soon, I wont’t say it."
His heart swelled to brusting. He was pretty sure he was going to start cryingif he said more than a few words, so he said only three "I loveyou"
She pinched his ass.
"Ow!"
"I wanted to say it first," she said
"Fine, I take it back," he said and moved his hand to rub the pain she’d inflicted on his ass.
"Don’t you dare."

Rebekah'ın bir hastalığı var. Daha doğrusu varmış. Rahim ağzı kanseri geçirmiş ve bu yüzden doğurganlık özelliğini kaybetmiş. Hayatı hep üzerine titreyen insanlar arasında geçmiş. Eski erkek arkadaşı da onu bu yüzden terk edince kendine yeni bir yol çizmeye karar vermiş.

Eric, çok uzun zamandır ilk defa ona kendini iyi hissettiren tek kişi olarak hayatında yerini alıyor Rebekah'ın. 
Gerek komik ve zaman zaman korkunç derecede iğrenç esprileriyle hayatını güzelleştiriyor resmen kızın.
Daha hayatımda böyle tatlı bir insan görmedim ben. O kadar sempatik o kadar samimi ki insanın hemen kanı kaynıyor Eric'e. Ah bir de o espriler olmasa... hele bir tanesi var ki yıktı beni resmen.

Bir de Rebekah ve Eric'in saçma sapan fanteziler var. Hayır hizmetçi kostümü giyip hizmetçi, öğretmen kostümü giyip öğretmen olarak ne amaçlıyor bunlar anlamıyorum. Bunu bir tek Rebekah yapsa iyi. Eric'de yapıyor :D

Kitap da bir Rebekah'ın annesi olacak bir karakter var. Ne çektirdi kadın ya. Bir düşmedi yakalarından. Dedim anneeeee! Denk al ayağını! Eric'i üzersen ben de seni üzerim. Öyle sert bir bakış attım ki hemen yola geldi kadın. Ona göre yani :D 
"I'm sorry I didn't realize how much you love my daughter. I get... confused sometimes. I can see you now... Not just the crazy hair and tattoos, but what's inside."

Ben en mutlu aileyi Rebekah ve Eric'in kuracağına inanıyorum. Aile kurmak konusunda şüphelerim olduğu tek kişi ise Trey. Onun kitabını da okudum ve bilemiyorum.... Ben Trey'i severim ama ne demek istediğimi Double Time'ın yorumunu yazdığım zaman anlayacaksınız :)

Wicked Beat, çok yakında Türkiye'de de çıkacak. Alıp hemen okuyun Günahkarlar. Bu kitap kaçmaz!!!

A B C D E

Elif Yılmaz

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.