Değiş Tokuş #1


Bugün kitaplarımı sayarken baktım kitaplığımda hiç okuyasım olmayan ve bir değil aynı kitaptan iki tane olan kitaplar var. Dedim Elif kalk, tutma bunları. Sen okumuyorsan okuyan çıkar elbet.

Ben de değiş tokuş yapmaya karar verdim.

Şöyle ki... bu kitapların arasından istediğiniz bir tanesiyle, sizin elinizde olan ve okumadığınız ya da benim gibi aynısından iki tane olan kitap varsa o kitapla değiş tokuş edeceğiz. Yani aslında kitap takası yapacağız. Anladınız mı?

NOT: Üzeri çizilen kitaplar takas edilmiştir!!!!


Efenim öncelikle elimde 5 adet Türkçe kitap var.

Gece Mavisi Zamanlar imzalı. Benim adıma imzalı ama imzalı. Üzerinde de yazarın telefon numarası ve mail adresi var.

Diğer dört kitaptan ise kütüphanemde ikişer tane var. Nasıl becerdim bilmiyorum ama çifter çifter çıktılar :D

Kitaplar;

1.Gece Mavisi Zamanlar
2. Kraliçenin Hamlesi
3.Elit
4.Alaska'nın Peşinde
5.Yağmur Sonrası


Bir de İngilizce olanlar var tabi. Bu 3 kitabı ben İngiltere'den bir hevesle aldım ama şimdi nedense hiç okuyasım yok. :( Kitapların üzerinde fiyat etiketleri var ama o kadar. Ben yırtılmasın diye çıkarmadım.

Kitaplar;

1. Best Kept Secret
2.Silver Bay
3.The Accidental Apprentice


İşte kitapların hepsi bunlar. Bana elfylmz15@gmail.com adresinden ya da Facebook sayfamdan ulaşabilirsiniz :)

İstediğiniz kitapları ve karşılığında göndereceğiniz kitapları bana mesaj olarak atın. El sıkışıp anlaşalım :))


Elif Yılmaz

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.