Crossfire Serisi #1 'Sana Soyundum'-Kitap Yorumu

b

Kitabın Adı : Sana Soyundum
Orijinal Adı: Bared To You
Serinin Adı: Crossfire Serisi
Sırası: 1
Yazarı: Sylvia Day
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 380
Türü: Erotik Romantik
Ateşle oyna!

Sana Soyundum
Amerikada haftalarca bestseller listelerinden inmeyen, tüm dünyada 38 ülkeye satılan Crossfire üçlemesinin ilk kitabıdır.

Sana ihtiyacım var,
Gideon dedim soluk soluğa ve tahrik olduğu için şimdi daha da yoğunlaşmış olan kokusunu içime çektim. Sırf teninin baştan çıkarıcı kokusu yüzünden hafifçe sarhoş olduğumu düşündüm. Beni çıldırtıyorsun.
Bileklerimi bırakıp yüzümü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Pantolonuna uzanıp gizli fermuara ulaşabilmek için iki düğmeyi açtım

New
Yorkun en gözde bekârı, Cross Holdingin varisi Gideon Cross -namı diğer Bay Gizemli ve Tehlikeli- Evanın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: Tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak


p

Uzun süredir kitaplarına başlamak istediğim yazar Sylvia Day'in Crossfire serisinin ilk kitabı Sana Soyundum, bu sene okumaktan en çok keyif aldığım kitaplar arasında yerini aldı :)



Kitaba ilk başladığımda doğal tepkim Christian ve Gideon'u karşılaştırmak oldu. Kitabı da o kitapları da karşılaştırdım. Erotik romance okuyanlar nedenini anlıyorlardır. Yine de çok benzediğini söyleyemeyeceğim. 



Aksine Gideon kendini çok daha kolay bıraktı. Christian'ın sınırlarını aşmak çok zordu ve aşana kadar bir kitap geçti ancak Gideon'un durumu farklıydı. Evet, onunda kötü bir geçmişi var ama bu daha farklıydı. 

Gideon yılalrca kendini kapatmış. Yaşadıklarının ona zarar verdiği gibi başkalarına da zarar vermesinden açıkça korkmuş biri ve benim kanaatimce onu tüm bu korkulara rağmen sevecek birinin açlığıyla yaşamış yıllarca. Eva bu açlığı giderdiği anda vazgeçilmez oluyor Gideon için.

“Keşke bana neler yaptığını bilebilseydin. Keşke sana anlatabilseydim."


Kitap 'sapkın' bir ilişkiden çok, birbirini anlamaya ve yaralı hayatlarını başkalarına açmaya çalışan iki insanın ilişkisini anlatıyordu. 
Eva Tramell geçmişinde yaşadığı travmalardan sonra ancak kendini toparlayabilmiş bir kadın. Gideon'da aynı şekilde çok kötü olaylar yaşamış ve bu yaşadıklarının ağırlığını tek başına omuzlanmış bir adam.

Onların ilişkilerini deli deliyi çeker diyerek anlatabiliriz sanırım. Çünkü ikisi de birbirinden deli. Her ne kadar okuyucu çıldırtacak tarzda bir ilişkileri olsa da bence gayet uyumlu bir çift Eva ve Gideon.


Gideon'u neden sevdiğimiz söylemiş miydim size? Çünkü açık sözlü. Ben açık sözlü, net karakterleri seviyorum. Böyle saçma sapan oyunlarla işi yokuşa süren tiplere bir yumruk çakıp 'titre ve kendine gel' diyesim geliyor. Ancka o Gideon Cross. New York'un efendisi bile diyebiliriz ona :D Adamın sahip olmadığı bir şey yok :D Eh, bu durumda zamanı değerli doğal olarak. İşte bu yüzden hiç de lafı dolandırmakla uğraşmıyor. Ne istediğini çatır çatır söylüyor ve çok da güzel söylüyor ağzını yediğim :D

"Biriyle ilişkin var mı?"
Soru öyle bir rahatlıkla sorulmuştu ki ne dediğini anlamak bir kaç saniyemi aldı.
Sertçe soluk aldım. "Bu sizi neden ilgilendirsin ki?"
Bana baktı ve bakışlarında ilk karşılaşmamızda gördüğüm şeyi gördüm yeniden -muazzam bir güç ve çelik gibi bir kontrol. İstemeden geriye doğru bir adım attım. ...
"Çünkü seni düzmek istiyorum, Eva. Eğer önümde bir engel varsa ne olduğunu bilmek isterim
."



Dediğim gibi, kitap bu sene okuyup da çok sevdiğim kitaplardan bir diğeriydi ancak çeviri de bazı sıkıntılar vardı. Bence bu tarz cinsel içerik barındıran kitaplarda çeviri çok önemli. Tek bir kelime insanı soğutmaya yetiyor. İşte bu kitapta öyle bir kaç kelime vardı. Sizi rahatsız etmeyen cinsellik o tek bir kelimeyle olayı batırıyor.

Bu kitabın puanını kırdı diyebilirim.

İşte hem bu yüzden, hem de kitabın son kısmında yer alan bazı sıkıntılar yüzünden (tabi bu bakış açısıyla alakalı. Siz okuyunca kitabın son kısımlarını çok ama çok sevebilirsiniz :D) beş değilde dört puan aldı. 

Bu türü okumayı sevenlere şiddetle önerdiğim bir kitaptı Sana Soyundum.

Seri 2. kitabı Sende Kendimi buldum ile devam ediyor :)

 A B C D 

Elif Yılmaz

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.