Kitap Alışverişi!!!


Bir kitap canavarı olarak, kitapsihirbazı.com'u yine taciz etmiş bulunuyorum.

Evde 500 çift ayakkabısı olduğu halde ayakkabı almaya devam eden kadınlar gibiyim :D

Neyse efenim. Ben bu yıl Tüyap Bursa Kitap Fuarı'na gideceğim için CNR Kitap Fuarı'nı es geçmiştim ama bir içime oturdu ki sormayın. :(

Ben de hemen girdim kitapsihirbazı.com'a verdim siparişimi. Bir tane daha var da o daha gelmedi, çaktırmayın ^_^


Hala almak istediğim kitaplar var. Fuardan alamayacağım kitaplar. Çünkü biliyorum ki asla indirime girmeyecekler. Bkz: Pegasus Yayınları'ndan çıkan Ateş ve Yetenek kitapları. Bkz: Hyperion Kitap'tan çıkan Kış Masalı kitabı. Asla indirime girmeyecekler ama o fiyatlarla girseler süper olurdu :D Bu nedenle bu kitapları internetten alacağım. Ancak henüz o kitapları alacak kadar zengin değilim :D Bakmayın bunların çok olduğuna. İndirimden aldım :D

Her neyse, bakalım neler almışım.


Martı Yayınevi'nin kitap kapaklarını çok seviyorum. Çok güzel oluyorlar. Ayrıca da ucuz :D Kıyıya Vuran Hayatlar, indirimden aldığım kitaplardan.


Tutkulu Aşk yine indirimde ki kitaplardandı. Ancak almamın bir diğer sebebi kapağında ki hokey sopası. İçinde hokey, buz pateni ve kayak olan tüm kitapları okuyabilirim. :D Ahhh ahh! Nasıl da özledim kaymayı :(


Ben çok polisiye okuyan biri değilimdir. Bu nedenle dedim ki elif kalk git polisiye bir şeyler oku.
Kitap araştırmalarım arasında Şifacı kapağıyla ilgimi çekti ve hemen sepetime attım :)


Arzuların Esiri, uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı. İnternette kitapla ilgili bir yorum okumuştum ve hemen ardından 'benim ol!' diye ortalıkta dolaşmaya başladım :D Artık benim :D


Bu seriyi bir tek benim okumadığımı düşünmeye başlamıştım ki hemen bilgisayarımı açıp sipariş verdim. Ben herkesten ne eksiğim var canım! :D


Son olarak, Mucizeler Çağı. Bu kitap çıktı ben çıldırdım zaten :D Kapağı çok güzel değil mi? Normalde hardcover sevmem ama Pegasus Hardcover yapınca bir ayrı güzel oluyor :D

işte bunlar benim yeni kitaplarım. İşten çıkmaya karar verdiğime göre tüm gün evde oturup, bayılana kadar kitap okuyabilirim :D 
Tabi önce ehliyetimi almam lazım -_-

Elif Yılmaz









Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.