Hikaye Yazma Yarışması Sona Erdi!!!


Bir yarışmanın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz :D

Katılan tüm yarışmacılara çokkkkk teşekkürler :))

Ön eleme kısmı benim için çok eğlenceliydi. Bir çok güzel hikaye okuma fırsatım oldu :)

Ön elemeyi nasıl yaptım?

Üzülerek söylemek istiyorum ki ilk elenenler 3.000 kelime sınırını geçemeyen hikayeler oldu :( Yazarlara düzeltmeleri için mesaj attım ancak geri dönüş alamadım.

Daha sonra hikayelerin yazılış stillerine baktım. Hikayelerin konusu hiç bir şekilde değerlendirme benim için bir kriter olmadı. Sonuçta bir hikayenin konusu  o yazarın kendi hayal gücüdür ve ben kimim ki onun hayal gücüne karışayım? :))

Bu nedenle hikayede ki olayların düzenleniş biçimleri, yazış şekli vs. benim için birer kriter oldu ve bu şekilde finale çıkacak 3 hikayeyi belirlemiş oldum.

O hikayeler arasında ise 2 kere değerlendirme yapmam gerekti. Sıralama iki kere değişti ancak sonunda sıralama belli oldu :)

1. Kızıl Zambak-Sinem Yılmaz
2.Gece Oyunu- AnkariaRC
3. Söz ve Deri- Ebru Nur Şişli

Kazanan arkadaşları tebrik ederim :) 
Aslında sadece birinci olan hikayeyi yayınlayacaktım ancak 3 hikayede birbirinden güzeldi :)
Bu nedenle 3 hikaye de bloguma, Facebook sayfasında ve yazar arzu ederse Wattpad profilimde yayınlanacak :)

Yarışmanın kazananı için bir kapak resmi tasarlayacağım ve kendisiyle bir röportaj gerçekleştireceğim :)

Ayrıca üç hikayede kısa birer yorum yazmayı düşünebilirim :) 

Bunun dışında adresleriniz yayınevine gönderilecektir. Kitaplarınızın kargo işlemi Dex tarafından gerçekleştirilecektir.

2. ve 3. hikayenin yazarları bana hikayeleri için birer kapak resmi atarsa sevinirim :) Yayınlarken kullanacağım :)

Tekrar tebrikler :)

Not: Hikayeler, röportaj ve yorumlar 8 Mart'dan sonra yayınlanacaktır :)

Elif Yılmaz

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.