Ne Yazıyorum #4: Romantizm Oyunu 'Son Oyun'


Çok uzun zamandır Romantizm Oyunu adlı hikayeme bir devam hikayesi yazmamı istiyordu benden okuyucularım. Oyun serisi bildiğiniz üzere birbirinden bağımsız 3 hikayeden oluşuyor. Bu nedenle 4.bir hikayeye başlayamazdım ama onun yerine bir ara hikaye yazabileceğimi biliyordum.


Ben de oturdum düşündüm uzun uzun. Bu ara hikaye ne olabilir, nasıl olabilir? diye. Tek bölümlük bir şey ve 4,202 kelime. 13 sayfa yazmaktan oldukça keyif aldığım bir şeydi. Açıkçası Steven ve Tina'yı özlemişim :)

Unutanlar için Romantizm Oyunu'nun konusunu hızlıca bir anlatmak istiyorum. Steven ve Tina çocukluktan beri çok yakın arkadaşlardır. Bu iki yakın arkadaş bir gün kimin daha romantik olduğu hakkında bir iddiaya girer ve oyun başlar.

Bir okuyucum ne yaparsan yap ama en yakın arkadaşınla kimin daha romantik olduğu hakkında iddiaya girme demişti. Aynen öyle. İşler karışır ve Tina kendini bu oyunun sonunda Steven'a aşık olmuş olarak bulur. Ancak en yakın arkadaşını kaybetmekten deli gibi korkuyordur.


Son Oyun'da ise Steven ve Tina artık büyümüşlerdir. Yani zaten çok da küçük değillerdi ama işte daha da büyüdüler. Hikayenin bittiği yerden itibaren 4 yıl geçmiştir ve çiftimiz bir ay içinde üniversiteden mezun olacaktır. Konu yine dönüp dolaşıp kimin daha romantik olduğuna gelir ve yine kendilerini aynı iddianın içinde bulurlar. Kurallar farklıdır, oyunlar farklıdır, sonuçlar ise... eh, sonuçları öğrenmek için bekleyip görmeniz gerek. :)

Bugün gün içerisinde yayınlayacağım hikayeyi :) İyi okumalar :)

Elif Yılmaz


Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.