Kitaplığımda Temizlik Var!!!!!


Bugünün tatil olmasını fırsat bildim ve kitaplığımın tozunu alayım dedim :)

Benim odamda iki tane kitaplık var. Biri hemen kapımın yanında diğeri ise yatağımın yanında. (Hala yetersiz :D)
Hem rafların tozlarını aldım hem de kitaplarımı saydım :D 


Bu kapımın yanında bulunan kitaplık :))


Bu kitaplıktan tam tamına (arkadaşlarıma, kardeşime ve anneme verdiğim kitapları da sayarsak) 107 kitap çıktı. :))
(Lütfen arka tarafı görmezden gelin :D)


Bu da yatağımın yanında ki kitaplığım


Bu kitaplıktan da (yine verdiklerimi de sayarsak) 74 kitap çıktı :))

Ve Toplamda 181 kitabım "kitaplığımda" var. Bir de telefonumda ki e-booklar var ama onları söylemiyorum :D

Tabi ki bu 181 kitabın hepsini okumadım. Hala okunmayı bekleyen kitaplar var ve Mart ayından önce hepsini bitirmeyi planlıyorum. (Yeni kitap alıp durmaktan vazgeçersem biter :D)

Kitaplık resimlerinizi benimle paylaşmak isterseniz Facebook sayfama mesaj atabilirsiniz :)




Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.