Kargomdan Ne Çıktı?


kitapsihirbazı.com çok uzun zamandır (baya uzun zamandır) beklediğim kargomu sonunda gönderdi :D

Bakalım içinden neler çıkmış :D


Öncelikle Diana Gabaldon'un Yabancı kitabı çıktı kutudan. Bu kitabı çok uzun süredir okuma listemde tutuyordum ve dizi haberini duyduktan sonra hemen sepetime eklemiştim. Almak anca nasip oldu. Serinin diğer kitaplarını hemen almadım. Teker teker almak istiyorum. Oldukça kalın bir kitap zaten :D


Bu sıralar Aspendons yayınlarından çok fazla kitap alıyorum. kitapsihirbazı.com sürekli indirim yapıyor da ondan :D

Son Bir Şans Daha okuma listemde olup indirimi görür görmez aldığım kitaplardan bir diğeri :)


Geceyarısı Tutkusu, Koridor Yayınları'nın yeni kitaplarından biriydi. Baktım herkes alıp okuyor ben de alıp okuyayım dedim :)


Son kitap yine Aspendos Yayınları'ndan. Kalbimin Sahibi sırf kapağı için aldığım kitaplardan bir diğeri. Çok güzel değil mi ama? :D

İşte böyle :)) Bu kitaplardan herhangi birini okuyan varsa yorumlarını lütfen benimle paylaşsın. :)





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.