Ayır-Aç #3 'Mr.Bookmark'


Çok uzun zamandır Ayır-aç bölümü düzenlemediğimi fark ettim ve hemen bir tanesi için kolları sıvadım :) 

Bu bölümde fark ettiyseniz çok özel bir konuğum var. İsmi 'Mr. Ayraç' :D

Onu nasıl yaptım?



Malzemeler:

Öncelikle bir çubuğa ihtiyacınız var. Ben doktorların kullandıkları boğaz çubuklarından buldum ancak onun yerine dondurma çubuğu  da kullanabilirsiniz. Daha ince olur ama o da olur :D

Daha sonra ihtiyacınız olan şey tahta kalemi, keçeli kalem gibi kalın uçlu kalemler. Çok ayrıntılı bir tasarım yapmak isterseniz, ince uçlu stabilolar da işinize yarar :)

Şunu belirtmem gerekiyor. Benim yaptığım tasarımı kullanmak zorunda değilsiniz. Değişik şekil ve desenler kullanabilirsiniz. O sizi yaratıcılığınıza kalmış.

Size bu ayracın yapımını iki adımda anlatacağım :D

1. Öncelikle çubuğu turuncu tahta kalemiyle bir güzel boyadım. Her tarafını ama!


2. Renkli kalemlerinizle boyadığınız kısmın üzerine şekiller çizin. Daha çok yüz, saç ve bazı kıyafetlerin şekilleri.


Ben yaptıklarımı kısaca anlatayım. Önce bir yüz çizdim. Gözler ve burnu siyah kalemle, dudağı pembe kalemle yaptım. Daha sonra siyah kalemle saç ekledim. 

Bir de papyon çizmek istedim ve önce kırmızıyla bir kurdele çizdim. Ardından siyahla bu kurdeleye kordon çizdim. 

Şimdi çıplak mı kalsın ayracım :D Hayır! Bir kaç düğme ekleyerek gömleğini çizdim ve ardından elimden geldiğince ayakkabı çizdim.

Evet, çizim yeteneğim -3500 :D

Sonra bir de baktım aaa hala boş alan var. ben sevmem boş alanları. O yüzden oraya da hemen ayracımın adını yazdım. 'Mr. Bookmark' evet, kesinlikle çok yaratıcı :D


İşte Mr. Bookmark hazır :))

İyi okumalar :)





Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.