5.Okur-Yazar Wattpad Turu: Işıl Parlakyıldız, Köle-Kitap Yorumu

Kudretli bir prensin bir köleye duyduğu tutku Bir kölenin efendisine olan aşkı

Aslında Prens Edwardın aklını kurcalayan sorunun yanıtı gayet basitti. İkisi de sadece bedenlerinde özgürdüler. Edward ne prensti, Jaymie ne bir köle. Dudakları, gözleri, elleri özgürce konuşuyordu. Birbirlerine haykıramadıkları, söylemek isteyip susmak zorunda kaldıkları cümlelerdi sevişmeleri.

Veliaht Prens Edward yatağını nice kadınlar süslerken tutkuyu kölesinin gözlerinde bulduğunda âşık olabileceğini hiç düşünmemişti. Her istediğini elde etmiş bencil Prens, Köle Jaymienin aşkıyla baş edebilecek mi? Aşkı için savaşırken onu sırtından kimler vuracak? Kaybedişi, intikamı ve pişmanlığı bulacağınız romanda iliklerinize kadar sevgiyi yaşarken, roman aşkın her halini size sunacak. Sizi şehvetin, masumiyetin ve acının derinliklerine çekecek

Gözyaşlarınız akarken tutku teninizi ısıtacak.







Kitabın Adı: Köle
Yazarın Adı: Işıl Parlakyıldız
Yayınevi: Sokak Kitapları
Sayfa Sayısı: 550


Goodreads | Kitap Sihirbazı



Evettt... 6.gününde son yorumum ile karşınızdayım :D En uzun süren turum bu oldu herhalde. Üstelik bugün son gün de değil :D

Bu kitabı bir günde okuyup bitirdim. Çok akıcı, çok güzeldi ve söylemek istediklerim içime sığmıyor şu an. Acil yorumlarımı birileriyle paylaşmam gerek :D



Prens Edward'la tanışın. Kendisinin psikolojik problemlerinin kaynağını hiç bir zaman çözemeyeceğinizi düşünebilirsiniz ama ben çözdüm. O kaynağın adı Jamie Prens Edward'ı bir ruh hastası olmaya zorluyor.

Eh, ama o Edward öyle biri ki dövse de, sövse de, kırsa da, dökse de ondan vazgeçemiyorsunuz. Adam masallarda ki beyaz atlı prensin en muhteşem yüzyılda (ehehehe) beden bulmuş hali :D


Bu da Jaymie. Çok zeki olduğunu sanan ancak başkalarından topladığı zekalarla hayatta kalan bir arkadaşımız kendisi. Yıllarca büyük annesinden aldığı akılla sarayda tecavüze uğramadan yaşıyor ve prensin köleliğini yapıyor ve yine büyük annesinden aldığı akılla, kız kardeşini korumak için prensin yatağına giriyor. Sonra da bir bakıyor hop... mahkemede ardın da o yataktan hiç çıkamaz hale geliyor :D


Şu hikayeyi bilir misiniz? Adam kızın üzerine titrer. Der ki 'benim ol' Kadın der ki 'olmaz. Yapamayız' Adam cevap verir 'bana güven' kadın kaçar 'olmaz. yapamayız' der. İşte o hikaye, bu hikaye

"Bu yanlış"
"Benim olmanın nesi yanlış?"

Kitap böyle bir kaçan kovalanır havasında geçti. Jaymie kaçtı, Edwrd kovaladı ancak Edward kaçtığında yine canı yanan, masum, üzgün kız Jaymie oldu. 

Offf böyle kızlarda sinir oluyorum Hayır 550 sayfa boyunca çocuk buna derdin neyse söyle dedi bu da 550 sayfa boyunca ağzında geveleyip durdu Edward'a karşı hiç açık değildi ve bence Jaymie'nin çektiği acılar, Edward'ın hırçınlığı ve olan bütün diğer her şey onun bu ketumluğunun suçuydu. Bu ketumluğuyla keşke sadece kendi başını yatmış olsaydı.

"Kimse asil kanının benimkiyle karışmasına izin vermez. Ben senin kadar cesur olamam. Bu delilik."
"Dudakların delilik, tenin delilik, benim olan her yerin delilik ve sen buna değersin."

Zaten tarih boyunca ne çektiyse bu Prens Edward'lar çekti :D


Biraz da kitabın dilinden bahsetmek istiyorum. Süperdi. Süperdi. Süperdi. Ben zaten yazarın dilini tüm hikayelerinde çok sevdim. Kitapta da harikaydı. Kitap bölümler halinde değilde tek bir başlığın altında bir bütün olarak yazılmıştı. Arada bazı imla hataları vardı ancak onu da yazara sordum, maalesef kitaba edisyon okuması yapılmadığı içinmiş. Olsun. Nazardır :D

Yazar kitap da kendince bir distopya oluşturmuş gibi geldi bana. Kapağını ilk açıp okumaya başladığında historical-romance sandım ancak bir kaç sayfa daha okuyup kitabın günümüzde hatta belki gelecekte (yazar gelecekte dedi) geçtiğini fark edince, kitap bende köle-soylu ilişkisi çerçevesinde bir distopya hikayesi gibi gelmeye başladı. 

Kitap oldukça çarpıcı bir yerde bitti. Böyle açıp tekrar tekrar okudum. Şok geçirdim, kahroldum!!!

Güzel haber ise 2.kitabın yakın zamanda çıkacak olması. Henüz kesin bir tarih ya da belli bir kapak yok ama olunca ilk benden duyacaksınız. Yani yazar ve yayınevinden sonra :D



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.