4.Okur-Yazar Wattpad Turu: The Cheeky Prince 'Yazar Bilgileri'

Turun 4.gününde hikayemizin yazarı Melike İman'la ilgili bazı bilgileri paylaşacağım sizinle :)

Kendisi 1995 doğumlu yani 18 yaşında :) Tam doğum tarihini öğrenip doğum gününü kutlamak isterseniz ona sormanız gerek :P

Şu anda Kayseri Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümünde okuyor.

Doğma büyüme Ankara'lı olan yazarımız bir evin bir kızı :P Hayır bunu niye söyledim ben de bilmiyorum. Sanki izdivaç programı sunuyorum burada :D

Çok uzun zamandır hikaye ve senaryo yazan yazarımız yolculuğuna Facebook'ta başladı. Bir çok farklı sayfada hikayelerini yayınladı. Şu anda 2E | Hikayeler sayfasında hikayelerini yayınlıyor :)

Çoğu hikayesini daha yayınlanmadan önce okuma fırsatı buldum. Çoğunun yazım sürecine şahit oldum ve sizi temin ederim ki hikayelerinde ki olayların hiç biri planlı değil. Hepsini yazdığı anda buluyor. Benim yapamadığım bir şey işte :D Helal olsun :D

Melike'nin Wattpad profilnden hikayelerine ulaşabilirsiniz :)

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.