4.Okur-Yazar Wattpad Turu 'The Cheeky Prince' (Harry Styles Fanfiction) by Melike İman


Uzun bir aradan sonra Wattpad turlarına devam ediyorum efenim :D

Bu sefer ki turu bir fanfiction hikayesine yapmak istedim.
Hikaye yazarın ilk fanfiction denemesi olduğundan onun içinde özel bir hikaye :)
Benim için de büyük bir heyecanla okuduğum için :D

Tur 6-10 Ocak tarihleri arasında gerçekleşecek. Veeeeee.... bu sefer turda yalnız olmayacağım :)
Vera'nın Rüya Kitaplığı bana bur turda yorumuyla eşlik edecek :)

Ayrıca turun son gününde daha önce yapmadığım bir şey yapacak ve Wattpad Turları kapsamında ki ilk çekilişimi gerçekleştireceğim :)

Sadece bir kişiye hediye vereceğim bu sefer. Ne olduğunu şimdi açıklamayacağım ancak Harry Styles hayranı Directionerların hoşuna gidecek bir kutu olacağına emin olabilirsiniz :D
Eh, hikaye fanfiction olunca ona göre bir çekiliş düzenlemek gerekiyor :D

İşte tur takvimi :D


Bu sefer yazarla söyleşi gerçekleştirmeyeceğim çünkü yazar arkadaşım ve onunla röportaj yapmak dünyanın en saçma şeyi olur :D Ne sorayım kıza zaten hepsini biliyorum :P
Şaka bir yana sizi içler acısı derecede saçma muhabbetimizle hayattan soğutmakta istemem :P

Umarım bu turdan keyif alırsınız :) Pazartesi turda görüşmek üzere :) 

Hikayeye buradan ulaşabilirsiniz :)

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.