1.Okur-Yazar Ödülleri Sonuçlandı :)))


İşte uzun zamandır beklenen o an geldi :D 1.Okur-Yazar Ödülleri bugün sahiplerine ulaşacak :D


Açıkçası sonuçlar ve katılım beni çok sık şaşırttı diyebilirim :D Son iki kategori başta hiç ilgi çekmezken bir anda oy yağmuruna tutuldu ilk kategori daha çok katılımcı alır sanıyorum ama maalesef olmadı :/

Neyse, biz yine de amacımıza ulaşmış olduk. Şimdi kırmızı halı törenine geçebiliriz (=Yani adayları açıklayacağım :D)




1.kategori yani en çılgın kitap kategorisini geçiyorum. Onlar bizim sürpriz katılımcılarımız olsun :D
Bu nedenle Yılın En İyi Blogger'ı kategorisiyle başlıyorum.

İlk önce Küçük Kız geliyor :D 

Ve hemen ardından kırmızı halıda Yorumbaz ve Yorum Cadısı'nı görüyoruz. Onları Kitap Aşığı takip ediyor ve son olarak aramıza Saklama Kabı katılıyor :D

İkinci sırada Yılın En İyi Wattpad Yazarı adayları var :D

Hepsi birbirinden şeker maşallah :D

Öncelikle Büşra Küçük kırmızı halıda boy gösteriyor. Sanırım tüm Kötü Çocukların çığlık attığını duyuyorum :D
Ardından hikayelerine Wattpad turlarında yer vermekten çok keyif aldığım bethyloves=Aydan İnan geliyor. Kol kola girmişler filan hatta (Hayal gücüme sağlık)

Onları benim çok beğenerek okuduğum The Beast ve Living With Cooper Brothers hikayelerinin yazarı yazardayazar takip ediyor (gerçek adını maalesef henüz bilmiyorum :( )

Son olarak aramıza çok severek takip ettiğim bir fanfiction hikayesinin nadide yazarı (:D aştım iyice kendimi :D) Elifeyza katılıyor ve kırmızı halı töreni burada son buluyor. 

Sıra geldi sonuçların açıklanmasına :D


Şimdi sahneye törenin sunucu ben deniz Okur-Yazar'ı çağırıyorum :D (iyice havaya girdim çaktırmayın. He deyip geçin. Ben de böyle sorunlu bir tipi işte :D)

Öncelikle kısa bir konuşma yapmak istiyorum. 


Oy veren herkese sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Bu ilk defa denediğim etkinliklerden biriydi ve ben kesinlikle çok heyecanlıydım başlarken. O yüzden sonucun böyle olması çok hoşuma gitti :)

Ayrıca beni bugünlere getiren... tamam bence de artık susmalıyım :D

İşte sonuçlar.

Yılın En Çılgın 3 Kitap Kurdu;
1. 165 kitapla Hande Nur Bilir (Beni de geçmiş resmen :D)
2. 73 kitapla Selcan Kanmaz
ve
3. 27 kitapla Feyza Süer 

Hepinizi tebrik ediyorum.:) Okumaya devam edin ve asla bırakmayın :)

Not: Hediyelerinizi göndermekte biraz sıkıntı yaşayacağım çünkü bu hafta sınav haftam pek zamanım yok maalesef :(

Yılın En İyi Bloggerı;

Bu kategori de 139 oy kullanıldı ve bunların %48'lik dilimini alarak 1. Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi oldu :D 68 kişi Küçük Kız için oy kullandı 

Diğer sonuçlarsa şöyle;

%26 Yorum Cadısı (37 kişi)
%20 Kitap Aşığı (29 kişi)
%8 Saklama Kabı (12 kişi)
%6 Yorumbaz (9 kişi)

Diğer kategoriye geçmeden önce belirtmek isterim ki tüm adaylar birbirlerinden harika bloggerlar. Bu kimin en iyi olduğuyla ilgili bir şey değildi. Sadece biraz eğlenmek ve okuyucuların nabzını ölçmek için düzenlediğim bir etkinlikti :)

Son kategori, yani Yılın En İyi Wattpad Yazarı kategorisi;

Bu kategoride tam tamına 463 oy kullanıldı. Şaşırtıcı, değil mi?

Oyların %50'sini alan Büşra Küçük bu kategorinin birinci oldu :D Kötü Çocuk okuyucuları onu kesinlikle yalnız bırakmadı çünkü onun için oy kullanan kişi sayısı 233 :D

Diğer sonuçlarsa şöyle;

%42 Elifeyza (195 kişi)
%8 yazardayazar (37 kişi)
%5 bethyloves (26 kişi)
%1 BeyzanurYldz (6 kişi)

Bir önce ki kategoride de belirttiğim gibi bu en iyiyi belirlemek için değil. Sadece eğlence amaçlı ve okuyucuların nabzını tutmak için bir etkinlik. 5 yazar da birbirinden güzel yazıyor ve hepsini tekrar tebrik ediyorum.

2.Okur-Yazar Ödülleri'nde görüşmek üzere :))



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.