MUTLUUUU YILLLAARRRRR :D


Ahhh ahhh bir yıl ne de çabuk geçti böyle :D
Bir yılda ne çok şey değişti? :D
Açıkçası benim için oldukça ilginç bir yıl oldu 2013. 
Hayatımda çok fazla değişiklik oldu ve ben hatırı sayılır miktarda yeni kararlar alarak hayatımı neredeyse tamamen değiştirdim ve bu yıl tamı tamına 130 kitap okudum :D
Wattpad'i bu yıl içinde keşfettim ve profilimde şu an 7 adet tamamlanmış, 2 adet hala yazdığım hikayem var :)
Bloguma bu sene başladım ve şu an da 179 adet blog postum var :)
Sayfa beğenilerine vs girmeyeceğim :D
Ayrıca hiç çalışmadan, tamam çok az miktarda çalışarak üniversiteyi kazandım ve gerçekten ama gerçekten çok istediğim bir bölüm olan İngiliz Dili ve Edebiyatı'nda okuyorum :)
Bu yaz hep hayal ettiğim gibi İngiltere'de bir dil okuluna gittim ve gerçekten harika vakit geçirdim.
İşte benim yılım böyle geçti :D Daha bir çok şey oldu tabi ama şimdi saysam ooooo :D
Sizin yılınızda nasıl geçtiğini merak etmiyor değilim.
İsterseniz bana yılınızın nasıl geçtiğini ve kaç kitap okuduğunuzu anlatabilirsiniz :D



1.Okur-Yazar Ödülleri bitmek üzere. Artık sayılı saatler kaldı :))
Yılın En Çılgın 3 Kitap Kurdu
Yılın En İyi Bloggerı
ve
Yılın En İyi Wattpad Yazarı
Yarın sabah blogumdan duyurulacak :D

O zamana kadar....


Herkese İyi Yıllar :D




Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.