Günahkarlar Turnede Serisi #1 'Tutkulu Notalar'-Kitap Yorumu


Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı! 

Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...

Seksi psikolog Myrna Evans "Günahkârlar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna’nın elde etmek istediği tek adam Brian’dır...

İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...

Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız!


Şu anda bu yorumu yazarken arka fonda davul seslerini, kuvvetli çığlıkları ve bir gitarın tellerinden dökülen tüm tutkulu notaları duyuyormuş gibi hissediyorum.

Evet, son zamanlarda ki hikaye yazma maratonum yüzünden sık sık böyle havalı cümleler kuruyorum :P

Tutkulu Notalar benim çoookkkk uzun zamandır yorumunu yazmaya çalıştığım ama bir türlü yazamadığım kitaplardan biriydi. Yine.



Bu kitabın daha ilk kez, çıkacağını duyduğum ve spoilerlarını okuduğum anda kendi kendime ‘bu kitabı almalı ve okumalıyım’ demiştim. Kitabı aldım ancak uzuunnn bir süre kitaplığımda beklettim.

Açıkçası bu kitap beklettiğim için pişman olduğum kitaplar arasında değil. Yanlış anlamayın kitap çok güzel ve ben kitaba bayıldım ancak bir lise son öğrencisinin okumasını tavsiye ettiğim bir kitap değil. Tabi sizin kişisel tercihiniz ama bir sene bekleyip üniversitede okumaktan bir şey kaybetmezsiniz. Üniversite birinci sınıf için bile biraz aşırıya kaçıyor olabilir ama bu yaz o kadar çok New Adult kitabı okudum ki artık erotizm beni çokta etkileyen bir unsur değil.

Kitapla ilgili yorumuma başlamadan önce bu kitabın erotizm içerdiğini belirtmek isterim. Grinin Elli Tonu’nu okumuş olabilirsiniz ama o, bu kitabın yanında masum kalır. Rahatsız olacağını düşünenler için kesinlikle önermiyorum ama benim için fark etmez diyorsanız hemen koşup, gidip bu kitabı alın ve en hızlı şekilde okuyup, Üstad Sinclair ile tanışın :D


Not: Resimde ki adamın benim hayallerimde ki Brain’le hiç ilgisi yoktur ya da Brain hayal edemeyeceğim kadar mükemmeldir. :D

Myrna Evans bir üniversite profesörüdür. Hangi alanda diye sorarsanız bunu Brain’e sormanız gerekir. Çünkü kendisi kitap boyunca bütün bilimsel çalışmalarını Brain’ın üzerinde gerçekleştirdi :D

Myrna, berbat bir evlilik ve korkunç bir boşanma sürecinin ardından psikolojik olarak çökmüş ve kendini duygusal olarak kapatmıştır. Hala eski kocasının ona yaptıklarının etkisinden çıkamamıştır ve bu, o ve mutluluğunun arasında bir engeldir.

Bir gece, bir konferansa katıldığı bir otelde, ünlü Günahkarlar grubu ve umutsuz romantik, süper yakışıklı, ultra yetenekli ve maksimum derece de seksi gitaristleri Brain Sinclair ile tanışır ve hayatı hiç ummadığı bir şekilde değişir. Tüm grubun gözü bu çok güzel ve seksi profesörün üzerindedir ancak onun gözü sadece Üstad Sinclair’i görür.

Myrna ve Brain birlikte çok az vakit geçirmelerine rağmen otelden ayrıldıktan sonra birbirlerini özlemeye başlarlar. Daha fazla özleme dayanamayıp tekrar bir araya gelirler ancak bu sefer ayrılmak onlar için o kadar da kolay olmaz. Myrna, Günahkarlar’la birlikte turneye ve aynı zaman da Brain’le birlikte tutkulu bir yolculuğa çıkar.


Myrna kitabın, geçmişte aldığı yaralar yüzünden aşktan kaçan karakteri. Brain ise umutsuz bir romantik. Brain’ın da söylediği gibi kitap boyunca bazen bu ilişkide ki hatun oymuş gibi hissettim.

Brain Sinclair, grubun parmaklarıyla harikalar yaratan gitaristi ve çok ilginçtir ki her gördüğü kadına âşık olma gibi bir potansiyele sahip. Yani rock yıldızı dediğin kadın avcısı olur, değil mi? Hayır değil. Brain oldukça romantik ve tatlı biri ve bu nedenle bir çok kadının hayalini kurduğu yegane erkek.
Bir düşünün adam hem rock yıldızı, hem yakışıklı, hem zengin, hem de romantik. Bir kadın daha fazla ne isteyebilir ki? Hmm belki biraz Sed ve olmadı Trey ve şey… sanırım Günahkarların tamamını isteyebilir :D

Brain çok romantik dediğime bakmayın sakın. Bu kötü bir şey değil. Aslında Myrna ile bir ilişkiye sahip olmalarının tek nedeni belki de bu. Çünkü kadın her an kaçıp gitme ve hayatının fırsatını tepme potansiyeline sahip öyle gerzek bir tip. Hayır, iyisin, güzelsin, hoşsun ama gelmişsin kaç yaşına daha kim alır seni? Ya bir de küçük çocuk bundan.

Bir “Okur-Yazar’la ‘Ben Bu Baş Kadın Karakterleri Anlamıyorum’” bölümüne daha hoş geldiniz. Ya ama cidden anlamıyorum :D Bulmuşlarda bunuyorlar. Allah çarpar adamı valla. Nimetle öyle oynanmaz :D

Kitabın en sevdiğim özelliklerinden biri de Brain’ın asla Myrna’dan vazgeçmeyişi ve sabırla yaralarının iyileşmesini beklemeseydi. Çoğu kitapta erkek karakterlerin bu nedenle ilişkilerini mahvettiklerine şahit olmadık mı, olduk? Ancak Brain yapmadı ve Myrna’yı bırakmadı. Onu bekledi. Ona karşı olan duygularını içinde tuttu ve karşılığında Myrna ile harika zamanlar geçirdi. Belki de hayatı boyunca yaşamadığı kadar tutkulu ve arzu dolu gün yaşadı. Onun sayesinde hayatı düzene girdi ve bir sürü problem çözüldü. Kitabın iyi özelliklerinden biri de buydu. Çoğu kadın karakter ortalığı karıştırırken Myrna çoğu kez işleri Brain için yoluna soktu. Sadece onun için değil tüm grup için. 


Tutkulu Notalar Erotic Romance konusunda sizi yepyeni bir boyuta taşıyan bir kitap diyebiliriz. Çok çok beğendim ve aldığım için kesinlikle pişman olmadım. Eğer kendinizi hazır hissediyorsanız ve bu tarz şeyler beni etkilemez diyorsanız kitabı alın ve Günahkarlar’la birlikte heyecanlı, eğlenceli ve ateşli bir turun tadını çıkarın :D



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.