Kötü Çocuk 3 Final Bölümü Hikaye Yorumu + Yazarla Söyleşi


“Özür dilerim sevgilim. Seni bu kirli ellerime hiç bulaştırmamalıydım. Sen hep temiz kalmayı hak ettin… Affet beni Kayla.”

Kötü Çocuk, 3. Hikâyesinin finaliyle 1.444.256 okuyucusunu aynı anda ağlama krizine soktu. 



O nasıl bir finaldi öyle? Resmen ezdi geçti.
Hikaye de zaten son birkaç bölümdür oldukça duygusal olaylar gerçekleşiyordu ancak Meriç’in ağzından anlatılan final bölümü hepimizin duygu patlaması yaşamasına sebep oldu.

Hep Meriç’in, Kayla için ağladığını görmek istemiştim ama yoooo hayır bu şekilde değil :(

Bu bölüm için söylenebilecek en doğru söz ‘ölüm bile onları ayıramaz’ olur.

Meriç hep bildiği bir gerçeği, tüm bu olanlardan sonra daha iyi kavradı kesinlikle. Kayla ve o, birbirlerinin karanlığının içinde ki beyaz noktaları ve biri olmadan diğeri de olmaz, olamaz.

“Ben seni gerçekten sevdim başbelası”

“Kayla… Lütfen. Beni bırakma. Ben seni yaşamışken sensizlikte yapamam… Lütfen…”

“Buradayım sevgilim. Seni bırakmadım.”

Bu duygu patlamasını tabi ki sadece okuyucular yaşamadı. Eminim bu bölüm yazarımız Büşra Küçük için de oldukça zordu. Onun duygu ve düşüncelerini öğrenmek için kendisiyle kısa bir söyleşi gerçekleştirdim. Bakalım neler konuşmuşuz :)


O: Öncelikle söyleşi yapmayı kabul ettiğin için teşekkürler :) İlk sorum final bölümünü yazarken ki duygularınla ilgili :) Bütün okuyucuların bölümü okurken çok farklı duygular yaşadılar ve açıkçası ben uzun süre ağladım :D Sen yazarken nasıl hissettin

B: Benim için de zordu çünkü onlar benim içimde. Yani Kayla’dan bahsedecek olursam o benim hayatımdan biri gibi artık.Ve çok hassas olduğum bir konuyu yazdım.Özellikle annesinin ve Neşe'nin duygularını dile getirirken yazmaya bir çok kez ara verdim.İşte gözlerimi silme ihtiyacı falan duydum gibi.

O: Gerçekten zor bir durum olmalı. Biz okurken o kadar kötü olduysak sen kim bilir nasıl hissetmişsindir. Peki bölüme gelen yorumlar hakkında ki düşüncelerin neler?

B: Final bölümüne gelen yorumlar baştan çıkarıcı! Onları hak edecek ne yaptım diye düşünüyorum. İnsanların hassas olduğu bir konu olduğu için fazla duygusallardı. Bunun farkındayım ama başından beri kitabı ve karakterleri değerlendiren okuyucular olduklarını o kadar ince düşüncelerle belli ediyorlar ki, bu en azından benim kazanabileceğim en büyük hediye.

O: :)) Peki şöyle de ilginç bir durum var. Vini Uehara’yı bütün okuyucuların artık Meriç olarak kabullendi ve genellikle Instagram hesabında bol bol Türkçe, Kötü Çocuk okuyucularının yorumları yer alıyor ama finalden sonra oldukça ilginç ve komik yorumlar vardı. O yorumları hiç gördün mü? Bu konuda ne düşünüyorsun?

B: Finalden sonra görmedim. Açıkçası Vini’yi en az takip eden benim. Ben onun daha çok tasarımlarını takip ediyorum. Vini’ye Meriç olarak yazılan şeylere tebessüm ediyorum. Tabi o bir şey anlamıyor ya da aldırmıyor. Biliyor da olabilir. Emin değilim :)

O: Bir okuyucuna göre Meriç’i başka dilde iltifat sanıyor olabilirmiş :D Bence de mümkün bu. Peki Kötü Çocuk Başbelası hakkında bir şeyler söyleyebilir misin bize? Çok fazla bilgi vermek istemediğini tahmin edebiliyorum ama çok da spoiler vermeden bir şeyler söyleyebilir misin?

B: Tabi. Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama bu daha çok ilk kitap ve aynı zamanda son kitap gibi olacak. Konu geliştiği için belli bir olgunluğa ulaştı. Bir yere kadar zor zamanlar geçirecek karakterler, en azından Kayla. Çok vicdan sahibi olduğu için bu beklenir zaten. Bir düğüm noktası olacak ve işte orada ilk kitaptaki o taze heyecanı tattırmaya çalışacağım. Bu kadar yeterli mi ki?

O: Bence yeterli :D Şubat’a kadar bizi zor zamanlar bekliyor. Dayanmak pek kolay olmayacak çünkü herkes merakla bekliyor :) Son olarak okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?

B: Onlar benim beyaz noktam. Daha ne diyebilirim ki…

O: :D Bence tek bir cümleyle yeteri kadar çok şey söylemiş oldun. :D Sorularım burada sonra eriyor. Tekrar teşekkürler. :)

B: Ben teşekkür ederim asıl vakit ayırdığın ve bu güzel soruların için. :)

O: :))


Son bir duyuru daha. Röportajda da bahsi geçen ‘Kötü ÇocukBaşbelası’ yani serinin 4.kitabıyla ilgili. Kitap 
2 ay içerisin de yani Şubat gibi gelecek :)

Yazar kısa bir tanıtım yayınladı bizim için :)

Beklemeye devam :D



Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.