1.Okur-Yazar Ödülleri


Bu aralar, işsiz miyim neyim?, canım sıkılıp duruyor :D 
Ne yapsam? Ne yapsam? diye düşünüp duruyorum.
Derken bir fikir geldi aklıma :)

1.Okur Yazar Ödülleri :D



Şimdi yanlış anlamayın. Ben kitaplara ve yazarlara vermeyeceğim ödülleri.
Ben ödülleri yılın...

en çılgın kitap kurduna...
en iyi Wattpad yazarına...
ve
en iyi bloggerına....

ödül vereceğim :)

Hemen açıklamaya başlayayım :)

1.Yılın en çılgın kitap kurdu: Bu ödülü, bu yıl içerisinde en çok kitabı okuyan kişiye vereceğim. Bu konuda dürüstlüğünüze güveniyorum arkadaşlar :)

Yapmanı gerekenler;
1.Bu yıl okuduğunuz kitapları belirlemek.
2. Kitapların bir listesini çıkarmak
3. Listeyi elfylmz15@gmail.com adresine, konu kısmına 'Yılın en çılgın kitap kurdu' yazarak göndermek.

En çok kitabı okuyan kişi Okur-Yazar'dan sürpriz bir ödül kazanacak :)

2. Yılın en iyi Wattpad yazarı: Açıkçası bu oylamayı iki aşamalı gerçekleştirmek zorunda kalabilirim.
Öncelikle Wattpad'den, Twitter'dan ve Facebook'dan bana en sevdiğiniz 'WATTPAD' yazarını söyleminiz gerekiyor.
Biliyorum sürekli Wattpad üzerine düşüyorum ancak gün gelecek, Facebook'da yazan arkadaşlarımız için de özel etkinlikler düzenleyeceğim :)

Ancak eğer Wattpad,Twitter ve Facebook üzerinden yeterli sayıda yazar ismi alamazsam, benim seçtiğim bir kaç yazarın dahil olduğu küçük bir oylama düzenleyeceğim :)

Wattpad'den oy kullanmak için, Wattpad profilmde açtığım '1.Okur-Yazar Ödülleri' adlı kitabın içinde yer alan 'Yılın En İyi Wattpad Yazarı' adlı bölümün altına sevdiğiniz yazarın adını yazmanız gerek.

Twitter'dan oy kullanmak için #WattpadYazarları etiketiyle @okurr_yazarr profiline tweet atmanız gerek.

Facebook'dan oy kullanmak için ise bu resmin altına yorum yapmanız gerek.

Kazanan yazara sürpriz bir hediyem var :)

3. Yılın en iyi bloggerı: Bu oylama için de, en iyi Wattpad yazarını seçmek için yaptığım şeyleri yapacağım :)

Aynı adımları izlemeniz yeterli ancak bu sefer Wattpad'de '1.Okur-Yazar Ödülleri' adlı kitabın içinde yer alan 'Yılın En İyi Bloggerı' adlı bölümün altına yorum yapmanız,

                                                                             ya da

Twitter'da #YılınBlogger ı etiketiyle @okurr_yazarr profiline en sevdiğiniz bloggerın adını tweet atmanız,

ya da 

Facebook'da bu resmin altına yorum yapmanız yeterli :)

Yeterli yorumu alamazsam listeyi yine ben belirleyeceğim :) 

Kazanan blogger için sürpriz bir hediyem var :)

Oylama 1 Ocak 2014 tarihine devam edecek.

2. ve 3. kategori için 15 Aralık 2013 tarihine kadar bir ön oylama olacak ve 16 Aralık 2013 Tarihin de en çok olan 5 kişiden oluşan iki adet anket yayınlayacağım sayfada. 1 Ocak'a kadar bu anketlerden devam edecek oylama :)

Oy vermeye unutmayın :)
Aday olacak herkese şimdiden bol şans :) 




Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.