Sentinel Ön Okuma





“Hera’yı da geçmemek lazım” dedi Hades etkileyici bir şekilde “Zeus, karısının başka bir adamla birlikte olmasını hoş karşılayacak bir adam değildir”
Bu gerçekten çok komikti. Zeus pantolonun içindekileri tutamayan bir adamdı.
“Dik dik bakmayı kes” diye mırıldandı Aiden kulağıma ve ben hala bakmaya devam edince, Aiden kaşlarını çattı ve yüreğim sıkıştı. “Ixion’ın Tartarus’un en derin yerlerine gönderildiğini sanıyordum”
Yüz ifadem değişti. Ancak o Ixion’un kim olduğunu bilebilirdi. Aiden okulda gerçekten iyiydi. Her soruya parmak kaldıran çocuklardandı. Sersem. Onu seviyordum.
“Kestirme kullandık. Bu yüzden birkaç seviye aşağıdayız.” Hades atını durdurdu ve uzun bacaklarından birinin üzerinde sallandı. Karanlıkta oluşan bir çıkmazda, kaygan kayalara çarptık. “Orası Tartarus’un mitlerde bahsedilmeyen başka bir kısmı”
Seth kedi gibi atıldı “Ve orası bizim gittiğimiz yer mi?”
“Evet. Tartarus Mezarları’na gidiyoruz
“Tartarus Mezarları mı?” diye tekrar etti Aiden, kolunu belime dolarken.
Ha! Onun bilmediği bir şey. Ona omzumun üzerinden bir bakış attım ve attan kaydım.
Ayağım yere değdiğinde tökezledim. Yer tuhaf bir şekilde…yumuşak ve yüksekti.
Hades homurdandı “Bütün çevikliğine rağmen Apollyon olman beni şaşırtıyor”
Ağzım karşılık vermek için açıldı ama yapamadım. Zeminde bir şeyler oluyordu. Bir adım attım ve ayağım biraz battı. Tetikte olan Aiden arkamdan yere indi, eğildim ve elimi soluk pembe zemine koydum. Şey gibi hissediyordum…
Elimi hızla çektim ve dehşete düşmüş şekilde baktım “Zemin sanki cilt gibi”
Hades’in yüzünde küçük bir gülümseme belirdi. “Zeus bütün kaya ve kartal olayından sıkılmıştı”
Kaya ve kartal mı? O anda anladım “Prometheus mu?”
“Onun üzerinde duruyorsun” dedi Hades
Boğazım düğümlendi “Ah, tanrılar aşkına. Sanırım kusacağım”
“Harika” dedi tanrı


NOT!!!!
Çeviri bana ait. Bu yüzden biraz kötü olabilir. Çok özür dilerim :)


Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.