Dracula-Dizi Yorumu


Çok uzun zamandır beklediğim dizi 'Dracula' sonunda yayınlandı.


İlk bölümü oldukça heyecanlı ve güzeldi. Hele bir Dracula'mız var off off :D
Jonathan Rhys Meyers, Dracula karakterine can veriyor. Onu 'Ölümcül Oyuncaklar:Kemikler Şehri' filminde Valentine Morgenstern olarak izlemiştik. Bir de çoğunluğun onu tanımasının esas sebebi olan The Tudors'da oynadığı Kral Henry Tudor rolü var :D
Not: The Tudors'a daha yeni başladım ama ilk bölümden bağımlısı oldum :D


Ben Bram Stoker'ın yazdığı Dracula kitabını okumuştum. Kitap bir kaç farklı insanın günlüklerinden alınan parçalardan oluşuyordu ve her ne kadar kurgu ve konu çok heyecanlı olsa da bu günlük olayı beni sıkmıştı.
Ayrıca Dracula ve Mina aşık olsun diye çok bekledim ama o Jonathan Harker denen tip aradan hiç çekilmedi ve olan benim bebeğime oldu :D Evet evet gidip gidip en sorunlu karakterleri seviyorum :D
Şu ana kadar kitabın bildiğim film uyarlamalarında Dracula ve Mina arasında bir şeyler oluyor ama kitap beni sinir etmek için midir nedir öyle değildi :D


Neyse ki dizimiz kitabı sadece temel almış ve olayları tamamiyle değiştirmiş :D
Dizi yi tek bir kelimeyle nitelendirmemiz gerekirse çok 'seksi' bir dizi olduğunu söyleyebilirim :D
Dracula intikam için geri dönüyor. Yıllar sonra, hatta belki de asırlar sonra, hapsolduğu tabutunun içinden çıkarılıyor ve Alexander Grayson ismiyle İngiltere sosyetesinin arasına karışıyor.
Anlayacağınız intikam için geri dönüyor.

Edward Cullen kimmiş ya gelsin Dracula'yla tanışsın. Bebeğim nasıl tatlı, nasıl harika, nasıl seksiydi :D
Ve en iyi özelliği zekiydi. Adımlarını iyi atıyordu.
Kitapta Dracula'nın en sevdiğim özelliklerinden birisi de ağır başlı ve kontrollü olmasıydı. Tıpkı bir Lord gibi soğuk kanlıydı ve bir de lafı tam da gediğine oturtmasını biliyordu. Jonathan'ı az morartmamıştı öyle :D
Dizi de aynen kitapta ki gibi ağır başlı ve soğuk kanlı.


Dizi girişte, gelişmede ve sonuçta oldukça ilginç olaylar barındırıyordu ama ben hiç birini anlatmayacağım :D
İzleyip öğrenmeniz gerek :D Bence kesinlikle izleyin çünkü ben tek kelime ile BA-YIL-DIM!!! :D






Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.