2.Wattpad Turu 'Ben Baba Olamam' Hikaye Yorumu


‘…Bir süre sadece kucağında duran küçük bebeğe baktım. Öyle masum ve her şeyden öylesine bihaberdi ki kalbimde küçük bir sızı hissetmiştim. Kendi salaklığım yüzünden masum bir bebeği tam 1 yıl boyunca babasız bırakmıştım. Ve muhtemelen hep yanında olan annesi benim yüzümden intihar etmişti. Suçlu bendim. Kalbimin sesi kulaklarımı delerken kendimin bile az duyduğum sesimle fısıldadım. “Buradayım. Baba artık yanında”…’


2.Okur Yazar Wattpad turumuzu hayırlı uğurlu olsun :D
Bu kez turumu oldukça eğlenceli bir hikayeye yazıyorum. Jason, Sarah ve küçük gün ışıklarının hikâyesi ‘Ben Baba Olamam’  favori Wattpad hikâyelerimin arasında kendine oldukça güzel bir yer edindi.




Günlerden bir gün yine Wattpad’de geziyorum. Kara kara düşünüyorum acaba ikinci turu hangi hikâyeye yazsam. Tam o sırada karşıma çıktı bu hikâye. Uzun zamandır görüyordum ama bir türlü okumak nasip olmamıştı. Hadi dedim okuyayım.
Okumaya başlarken böyle sinir bozucu, hamile tek gecelik ilişkisini ortada bırakan, yüzüne bakmayan, pislik ama o pislikliğiyle kalbimi çalacak birini bekliyorum ben.
Neyse okumaya başladım hikayeyi karşıma sarışın, havalı, zengin biri çıktı. ‘Aaa’ dedim. ‘Müstakbel kocam’ :D
Jason havalı havalı girdi okula, okulun en popüleri doğal olarak. Okula girdi, hemen sahte sevgilisi (yani popüler olmak için öyleymiş gibi yapıyorlar) Lauren’ın yanına gitti. Ben burada şöyle düşünmeye başladım. Kesin bu Jason bir gece Lauren’a asılacak, Lauren zaten buna aşık, bunlar birlikte olacaklar sonra da Lauren hamile kalacak ama Jason bebeği istemeyecek sonra oradan olaylar oradan gelişecek, Jason’da kıza aşık olacak, bebekleri olacak, evlenecekler, ben Lauren’ı öldüreceğim, Jason ve ben evleneceğiz ve mutlu son :D
Tabi ki yazar yine ters köşe yaptı ve bu düşündüğüm şeylerin hiç biri olmadı. Tek bir şey hariç. Hala Lauren’ı öldürmem gerek. Hatta bence toplanıp Lauren’ı katledelim. İşkence edelim. Kafasını kesip futbol topu niyetine kullanalım.
Uyarı!!! Bu hikâyeyi okurken tahmin yürütmeye çalışmayın. Tahminleriniz doğru çıkmıyor.

Jason yine bir gün böyle havalı havalı gezerken karşısına bir kız çıkıyor. Sarah.
Kız diyor ki buna ‘ablam senin bebeğini doğurup, intihar etti. Şimdi ben bebeğe tek başıma bakamıyorum. Bana yardım edeceksin. Austin, bu baban. Jason, bu da oğlun.’
Tam olarak böyle demedi ama olayın özeti bu.
Biraz daha açmam gerekirse, Jason sarhoş olduğu bir gece, Austin’in annesiyle birlikte oluyor ve 9 ay sonra Austin doğuyor. Jason o kadar sarhoşmuş ki oğlunun annesinin yüzünü bile hatırlamıyor.


Bu Sarah var ya Allah bu kıza bir inat vermiş yani off off. Jason yok diyor ‘ben baba olamam’ ama kız dinlemiyor. ‘Ablam anne olduysa sen de baba olursun’
Kız haklı yani sonuçta o Austin’in teyzesi, Jason’sa babası. Jason en başta bir burun kıvıryor ama sonradan yelkenleri suya indiriyor. (Deyim bilgime alkış :D)


Jason’ın Austin’i böyle çabuk benimsemesinin sebebi kesinlikle geçmişte babasıyla yaşadıkları.
Bu benim düşüncem değil. Bu gerçek olan.
Jason’ın bir zamanlar babasıyla mükemmel bir ilişkisi varmış ancak babası, annesini aldatınca her şey mahvolmuş. Annesi, Jason’ı da alıp evi terk etmiş ve o günden sonra Jason babasından hep nefret etmiş ancak o hala babasının ‘gün ışığı’. İşte bu yüzden Jason, Austin’i bırakmıyor. Babası yüzünden yaşadıklarını onun da yaşamasını istemiyor ve Jason o andan itibaren kendi gün ışığını bulmuş oluyor.
Ben baba olamam diyen o adam öyle bir baba oluyor ki hepimiz keşke Jason sarhoş olsa da…. Tamam bu konuşma iyi bir yerlere gitmiyor :D


Biraz da Sarah’tan bahsetmek istiyorum.
Sarah, yukarı da gördüğünüz üzere (ki kendisi Lily Collins olmaktadır. Aslında ben hiç sevmem ama bunun kızla alakası yok tamamen kişisel bir konu. Kız hayatımın aşkıyla hem aynı filmde başrol oynadı hem de çıktı. Jamie’yi sana yar etmem kızımmmm :D) gayet güzel bir kız. Kızıl saçlı, kehribar rengi gözleri olan, oldukça seksi bir arkadaş. Tabi ki ateşle barut bir arada durmuyor.
Jason, Sarah’ı en başta kuzeni olarak tanıştırmıştı. Sonuçta kimseye Austin’den bahsedemez. Bu nedenle Sarah diğer erkekler için açık hedef oluyor. Fakat Jason buna izin vermiyor çünkü daha kendi bile farkına varamadan Sarah’a âşık oluyor.


Jason’ın hayatı bir anda hiç beklemediği bir şekilde değişiyor. Hayatı sadece Sarah ve Austin’den ibaret oluyor.
Normal şartlar altında bir hikaye de olaylar sürekli mutlu mesut devam ederse hikaye beni sıkar ancak fark ettiyseniz normal şartlar altında dedim. Şartlar hiç de normal değil. :D
Yazar yaptığı şaşırtmacalar ve hiç beklenmeyen gelişmeler sayesinde hikaye gayet eğlenceli bir şekilde devam ediyor.

Spoiler vermek için söylemediğim bazı olaylar sizi hikayeyi okurken oldukça şaşırtacak ve siz bu hikayeyi okurken sadece Jason’a değil, Jason, Sarah ve Austin’in birlikte kurdukları mutlu ailelerine de âşık olacaksınız. :)








Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.