Opal-Kitap Yorumu


Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon’a direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemon’ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!


‘Deamon Black aşık olursa’ konulu kitabımızın yorumuna hoş geldiniz :D
Sizi bambaşka bir Deamon bekliyor bu kitapta. Hala bir öküz olabilir ama aşık bir öküz.
Aşık ve Öküz. Tehlikeli bir ikili :D



Oniks’in sonunda Dawson geri dönmüştü. Ancak o eskisi gibi değil. Kardeşleriyle konuşmuyor, geceleri uyumuyor.
Anlayacağınız depresyonda arkadaş aşk acısı çekiyor.
Deamon ve Katy’de artık birlikte. Hala yer yer atışıyorlar ama böyle tatlı tatlı. Çünkü çok tatlılar.
Deamon tüm uzaylı karmaşasından uzak normal bir ilişkileri olsun istiyor ve bunun için elinden gelen her şeyi yapıyor. Onu randevuya çıkarıyor. :D
Ancak tabi ki ne kadar isterlerse istesinler bela peşlerini bırakmıyor.

Dawson, Bethany’nin yaşadığını öğreniyor ve onu kurtarmaya niyetli. Ancak Deamon kardeşini bir daha kaybetmek istemiyor ve onu bir delilik yapmaması için zor da olsa ikna ediyor. Her iki şekilde de Beth’i kurtarmak zorundalar.
Katy’de güçlerine iyice alıştı ve kendini Luxen sanmaya başladı. Her şeyin arasından çıkıyor. Halının üzerinden topladığını o saçlar varya işte Katy o! :D İstemiyorlar kızım seni zorla mı? Zaten Adam senin yüzünden öldü. Al, kaptırdın en yakın arkadaşını Ash’e.
Onlar SD’yi alt edip Beth’i kurtarma planları yaparlarken Blake geri dönüyor. Pişman güya.
Bizimkilere yardım etmek istiyor.
Onlara Beth’i tuttukları yerden bahsediyor ve plan yapmaya başlıyorlar.

Beth’i kurtarma planları arasında Deamon yine yapacağını yapıyor ve beni baştan çıkarıyor :D
Bende bad boy hastalığı olduğunu söylemiştim zaten :D Elimde değil. Bad boy gördüğüm zaman dayanamıyorum.




Efenim o oluyor bu oluyor, başlarında ki tüm sorunlara bir çare bulup Beth’i kurtarmaya  gidiyorlar.
Dawson ve Beth birbirlerine kavuşunca nasıl mutlu oluyorlar nasıl mutlu oluyorlar.
Ancak Beth’i kurtaracağım derken ellerinde ki ciğerden oluyorlar.
Ben anlamıyorum bu erkekleri. Söyle işte. Kız sana kitap boyunca ‘seni seviyorum’ diyip durdu.
Sen ona bunu söyleyebilmek için başının belaya girmesini bekledin.
Çok mu üstü kapalı konuştum? Çok mu merak ettiniz? O  zaman gidip kitabı okuyun :D

Bu kitap beni o kadar da tatmin etmedi. Ne bileyim… bir şeyler eksik gibiydi. Yine de beğendim kitabı. Yazarın her zaman ki neşeli diliyle kitabı okumak benim için hiç de sıkıcı olmadı.
Bir de o meşhur 33.bölüm var tabi :D
33.bölüm güzeldi ama 34.bölüm… sanki hiçbir şey olmamış gibi davranmış yazar. Bakın Deamon ve Katy demiyorum, yazar diyorum :D Öyle bir sahne yazmış sonra da gitmiş çöpe atmış.
Bir olmamıştı sanki. Hani Katy’nin duyguları. Alex ve Aidan’da hiç de böyle olmamıştı Jennifer? :D
İlk iki kitabın sonunda Deamon’ın ağzından bölümlere yer vermişti ama bu kitapta bunu yapmamış. Açıkçası bu biraz beni üzdü. Çünkü ben  Deamon’ın ağzını çok seviyorum.
Dedim size, çoktan baştan çıktım ben daha da iflah olmam :D

video








Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.