Dex'den ikinci gün,ikinci soru



Dex bugün saat 14.00'da, 5 günde 3 kitap dağıttı yarışmasının ikinci sorusunu sordu :)



Bugün ki soru Beni Seç'den geldi.

'
Beni Seç serisinde America'nın üç hizmetçisi vardır. Bu hizmetçilerin adı nedir?'
Doğru cevap tabi ki  'Marry,Anne ve Lucy' Olacaktı :)


Henüz Beni Seç serisi için de yorum yazmadım ama en kısa zamanda yazacağım :)

https://www.facebook.com/DEXpub adresinden yarışmayı takip etmeye devam edin ben edeceğim :)
Şimdi yarışmayı kazananları açıklıyorum. Maalesef ben yine kazanamadım :(

428 kişinin cevap vererek katıldığı yarışmayı 


149-Aysu Akdağ
167-Şimal Görmüş
202-Beste Uysal
 Kazandı :)

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum :)
Pes etmek yok. Son üç gün. Hadi devam :D
Hepinizi öpüyorum :*







Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.