Kaybolan Gece-Hikaye Yorumu (İnternet Hikayesi)


Kaybolan Gece-Tanıtım 


“Ah, saatin 3 olduğuna inanamıyorum!” diye bağırdım yarı ayık bir şekilde. Baş dönmemi görmezden gelmeye çalışırken boş sokakta elimden geldiğince hızlı yürüyordum. Yanımda barda tanıştığım bir oğlanla ve sarhoş bir şekilde bunu yapmam ne kadar doğru bilmiyordum ama şuan beynim o kadarını düşünebilecek durumda değildi. Aslında tamamen uyuşmuştum. Oğlanın ismini aklıma getirmeye çalıştım. Sanırım 2. Kadehimi içerken kulağıma fısıldamıştı ama bir türlü hatırlayamıyordum. Ah, her neyse. Birazdan bir taksiye binip eve gidecek ve hayatım boyunca bir daha da onu görmeyecektim. Gerçi ondan hoşlanmıştım ama büyük ihtimalle yarın yüzünü dahi unutacaktım.

Görüşüm gittikçe bulanıklaşırken bir şeye takıldım ve dengemi kaybettim. Şiddetli bir şekilde yere düşerken yanımda ki oğlan beni tutmak için uzandı ama onun durumu da benden farklı değildi. O yüzden benimle birlikte yere kapaklandı. Üzerime düşmüştü ve şu halimle bile bedenime değen sıcak teni içimi ürpertmişti. 17 yaşındaydım ve hayatımda ilk kez sarhoş olmuştum. Ama ilk sefere göre fazlasıyla abartmıştım.
Oğlan kahkaha attı. Üzerimden kalkmamıştı. Onunla birlikte gülmek istedim ama tedirgindim. Nedenin anlamadığım bir şekilde güvensiz ve savunmasız hissediyordum. Elimi göğsüne koyup onu yavaşça ittirdim. Ama geri çekilmedi. Hatta iyice dibime sokuldu ve dudaklarını benimkilere sürttü. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Korktuğumu belli etmeden altında hafifçe kıpırdandım. Hiçbir işe yaramıyordu. Üzerime yaptığı baskıdan kurtulmam mümkün değildi. Nefesimin kesildiğini sandım. “A-artık gitmem lazım.” Dedim titreyen sesimle. Oğlan yeniden güldü. “Biraz daha kal… Lütfen.”

Sözleri boğazıma bir şeylerin takılmasına sebep oldu. Bu sefer onu daha kuvvetli ittirdim. Fakat yine davranışım sonuçsuz kaldı. Ellerini vücudumda gezdirmeye başlamıştı ve bu midemin bulanmasına sebep oldu. “Kalk üstümden!” diye bağırdım. Parmağını yanağımda dolaştırdı. “Tanrım, sen… Çok güzelsin.” Dedi boğuk bir sesle. Ağzından çıkan kelimeleri anlamakta güçlük çekiyordum. Zaten beynimin bir kısmı işlevini kaybetmişti. Hala çalışan diğer kısmı ise tamamıyla korku ve çaresizlikle dolmuştu. Ayaklarımı hareket ettirip ondan kurtulmaya çalıştım ama boşuna debeleniyordum. Yaşlarla ıslanmış gözlerimi sımsıkı yumup güçlü bir çığlık attım. Bu ıssız sokakta birilerinin beni duyabileceğinden emin olamasam da elimden gelen tek şey buydu.

“Sakin ol.” Diyerek kollarımı iki yana açıp karnıyla üzerime bu sefer daha güçlü bir baskı yaptı. Bileklerimi tutup dudaklarını boynumda gezdirdi. Yüzümü buruşturup dişlerimi sıktım. Her an bayılabilecek durumdaydım ve bunu yaparsam kendi sonumu hazırlamış olacaktım. “Lütfen…” diye fısıldadım zorlukla. Beni duymadı bile. O vücuduma küçük öpücükler bırakırken ben iyice kendimi kaybetmiştim. Bileklerimde ki ellerini çekti ama ben kımıldayamayacak kadar berbat ve bitkindim. Ağlamaktan başka hiçbir şey yapamaz halde bedenime bıraktığı dokunuşlarının yarattığı mide bulantısını unutmaya çalıştım. Hayatımın son gecesini yaşıyor gibiydim. Zihnimi açık tutabilmek için ne kadar çaba harcarsam harcayayım içkinin yarattığı etkiyle bilincimi yitirmek üzereydim. Karanlığa ve koca bir boşluğa gömülmeden önce yeniden acı bir çığlık atmayı denedim. Ama küçük bir iniltiden ötesine gidememiştim. Zorla bekâretimi alan bu adamın yüzünü unutacağımı söylerken ki sözlerimi düşündüm. Yanılıyordum. Her gece kâbuslarla uyanmama sebep olacak birinin altında ezilen vücudumu ve yaşadığım derin acının izlerini asla unutmayacaktım.

-Bir gece ya da bir kişi insanın hayatını tümüyle değiştirebilir mi?


Tanıtımı okuduğunuza göre yorumuma başlayabilirim :)
İlk yorumumu bir İnternet hikayesine yapmak istedim. Çünkü ben de bir İnternet yazarıyım :)
Bu en yakın arkadaşım Melike İman'a ait bir hikaye. O nedenle ona biraz kıyak geçiyor olabilirim :P
Şaka yapıyorum. Kıyağa ihtiyacı yok çünkü. Oldukça güzel bir hikaye

Hikaye tanıtımda da okuduğunuz üzere Candice adlı pek de zeki olmayan, klasik sinir bozucu kız baş rolümüzün 17 yaşında bir genç kızken, kendinden yaşça büyük bir yakışıklıyla tanışması ve onunla sarhoş olması. Daha sonrası da orta da. Kendisi Tecavüze uğruyor ve bu, bence kesinlikle onun suçu.

Candice bir süre psikoloji tedavi görüyor ve ardından okula dönüyor. Liseden mezun oluyor ve İngiliz dili ve edebiyatı okumak üzere New York'a taşınıyor. (Hatun bir de meslektaşım)

New York'a taşınıyor taşınmasına ama geç kalmış. Bir gidiyor ki yurtlarda yer yok. Ne yapacağım ne edeceğim derken onunla aynı durumda kalmış Miley ile tanışıyor. Bence Miley bu hikayede ki en harika karakter. :D
Komik, çılgın ve açık sözlü. Miley ve en yakın arkadaşı (uyuz) Justin, Candice'e yardım ediyorlar ama geçici bir süre. Candice daha sonra onları yıllar önce bırakıp giden annesiyle karşılaşıyor.... dersem pek doğru olmaz. Anası ve babası olacak insanları memleketinde bırakıp gelmiş kızım. Kendisi onları yıllar önce bırakıp, ideallerinin peşinden giden ablasıyla karşılaşıyor. Ablası büyümüş, avukat olmuş bir de üzerine evlenmiş ama bu onun o yolun yolcusu olduğu gerçeğini değiştiriyor mu? Hayırrrrrr :D
İşte her şey tam da burada başlıyor. Candice ablasının ısrarları üzerine onunla birlikte evine gidiyor.

*SPOİLER*

Candice ablasıyla gidiyor ve Angelina'nın yani ablasının kocasıyla tanışıyor. Riven. Peki Riven kim? Ona tecavüz eden adam. Aaaa tüü puh sana boyun devrilsin Riven demek isterdim ama maalesef diyemem. Çünkü Riven çok tatlı. Miley'nin tabiriyle 'Taş Riven'
Riven 3 yıldır Candice'e umutsuz bir şekilde aşık ama Candice ondan nefret ediyor. Ayrıca Justin isminde ki pekte ilgimi çekmeyen arkadaşta Candice'e karşı-beyninin aksine-boş değil.

Candice Riven'dan nefret ettiğini söyleyip duruyor ama Riven o kadar harika ki Candice onun çekimine karşı koyamıyor.
Peki sizce şimdi ne yapacak? Justin'e mi seçecek yoksa Riven'la arasında ki duvarları yıkacak mı? Angelina buna ne tepki verecek?
Hepsi ve daha fazlası için Kaybolan Gece'yi mutlaka okuyun :)

https://www.facebook.com/notes/2e-hik%CE%B1y%D1%94l%D1%94r/kaybolan-gece-tanitim/470415713052154

Bu tanıtımın linki ama diğer bölümleri de tanıtımın yayınlandığı sayfa da bulabilirsiniz. Yazarın adı Melike İman. Yorumlarınızı okumaktan çok mutlu olacaktır :)


Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.