Dex'in ilk sorusu!



Biliyorsunuz bugün Dex'in 5 gün sürecek bir yarışmayla her gün 3 kitap dağıtacağını duyurmuştum.
Dex saat 14.00'da ilk sorusunu yayınladı.




'Obsidiyen'in yakışıklısı Daemon'un geldiği gezegenin adı nedir?'

İlk sorunun bu kadar basit olmasını beklemiyordum açıkcası :))
Tabi ki cevap 'Lux' :)

Lux serisinin yorumunu yazdığım zaman Deamon'ın hangi gezegenden geldiğini bir kez daha hatırlayacağız ama şimdi 14.30'da biten yarışmanın kazananlarını açıklamak istiyorum.

1.BEN!

Şaka yaptım :D Tabi ki ben değilim. Henüz o kadar şanslı değilim :/

İşte kazanalar!




32-Uğur Çalışkan
297-Kübra Bahçekapılı
449- TC Berfin Koştu 



Hangi kitapları kazandıklarını bilmiyorum ama ödülleri için onları tebrik ediyorum.
Darısı başıma inşallah :D


Hepinizi Öpüyorum:*

Okur Yazar

Kitap delisi, blogger... Hem okur hem yazar. 1995 doğumlu, İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi.